تاریخ انتشار: 1399/09/05 21:36
کد خبر: 50091

به یاد قهرمانی/ پرسپولیس دوباره به نفت رسید؛ اینبار نفت مسجد سلیمان

«تیم پرسپولیس تهران در سومین هفته لیگ بیستم میهمان تیم نفت مسجد‌سلیمان خواهد بود»
به یاد قهرمانی/ پرسپولیس دوباره به نفت رسید؛ اینبار نفت مسجد سلیمان

سومین هفته لیگ بیستم فردا ادامه پیدا خواهد کرد و مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان میهمان تیم نفت این شهر خواهد بود.

طبق برنامه این دیدار به قضاوت اشکان خورشیدی و در ساعت ۱۶:۳۵ آغاز خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها با برد هفته دوم در مقابل نفت آبادان، تا حدودی به شرایط مناسبی رسیدند اما، گل نزدن در جریان بازی، در دو هفته اول مسابقات و البته عدم گلزنی مهاجمان این تیم، موضوعیست که همچنان موجب نگرانی برای هواداران این تیم شده است.

سرخپوشان در آخرین سفر خود به مسجد‌سلیمان با برد شیرین دو بر یک موفق به مسجل کردن قهرمانی خود در لیگ نوزدهم شدند و این شهر برای آنها خاطرات خوشی را به همراه دارد.

هرچند سرخپوشان در دیدار رفت فصل گذشته مغلوب نفتی‌ها شدند و هیچگاه دیدار در مقابل این تیم برایشان راحت نبوده است، اما شاگردان یحی گل‌محمدی قطعا برای سه امتیاز به میدان خواهد رفت و پیروزی در این دیدار از نظر روانی می‌تواند کمک بزرگی به آنها باشد.

نفتی‌ها که در این فصل مجتبی حسینی را بروی نیمکت خود می‌بینند، بر خلاف فصل گذشته در ترکیب خود بازیکنان سرشناس آنچنانی را نمی‌بینند و  سیروان قربانی مدافع خود را هم در بازی فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

شاگردان حسینی که در دو بازی ابتدایی خود 

موفق به کسب دو تساوی از تراکتور و سایپا شدند امیدوارند با دست پر مقابل پرسپولیس زمین را ترک کنند.

بازهم جای خالی هواداران، اینبار در ورزشگاه بهنام محمدی افسوس به همراه خواهد داشت و بازی زیبا و هجومی از سوی دو تیم تنها چیزیست 

که می‌تواند جای خالی هواداران پر شور مسجدسلیمانی را پر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz8bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خودم به حامد محکم گفتم برو پرسپولیس و نترس