تاریخ انتشار: 1399/09/06 11:59
کد خبر: 50044

نوری: امسال حاشیه بزرگترین رقیب استقلال برای قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که تیم فکری امسال مدعی اول قهرمانی است و فقط حاشیه می‌تواند این تیم را از قهرمانی دور کند.
نوری: امسال حاشیه بزرگترین رقیب استقلال برای قهرمانی است

 محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته سوم اظهار داشت: استقلال مقابل ماشین‌سازی 3 امتیاز خیلی مهم به دست آورد. بعد از آن اتفاقات و حواشی که بعد از بازی هفته گذشته در اهواز پیش آمد، تیم به این پیروزی نیاز داشت تا شکست مقابل فولاد فراموش شود. فکری تیم خوبی در اختیار دارد و بازیکنان تاثیرگذاری هم در ترکیب و هم روی نیمکت تیم حضور دارند.

وی افزود: مقابل ماشین سازی هم استقلال کار سختی داشت، حریفش بازی بسته‌ای را ارائه داد و تنها سوپرگل میلیچ راهگشا بود. بازیکنان مقابل ماشین سازی با ذهنیت خوب و تمرکز بالایی بازی کردند و پیروزی مقابل ماشین‌سازی بار روانی و فشار را از روی تیم برداشت و قطعا در هفته‌‌های آینده این 3 امتیاز کمک زیادی خواهد کرد. جا دارد که به هواداران این پیروزی را تبریک بگویم و به آنها نوید روزهای خوب استقلال را بدهم.

نوری ادامه داد: اتفاق خوبی که امسال برای استقلال افتاده است این است که برخلاف سال‌های گذشته شاکله اصلی تیم حفظ شد و علاوه بر آن بازیکنان کلیدی هم به استقلال آمدند. آبی‌پوشان همیشه در ابتدای فصل به دلیل اینکه بازیکنان زیادی از دست می‌دادند نتایج هفته‌های اول لیگ را از دست می‌دادند و تا به آمادگی برسند یک سوم از فصل گذشته بود، اما امسال نفرات اصلی حضور دارند و بازیکنانی هم که اضافه شدند همه حرفه‌ای هستند و به خوبی در برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی قرار گرفتند و مشکلی برای هماهنگی وجود ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شکست مقابل فولاد در زمان مناسبی از لیگ رخ داد، تصریح کرد: محمود فکری از زمانی که به عنوان سرمربی انتخاب شد فشار زیادی را تحمل کرده است. به هر حال استقلال در چند سال گذشته نتایج خوبی نگرفته و هواداران انتظار قهرمانی دارند. شکست مقابل فولاد باعث شد حواس کادرفنی جمع شود و حاشیه‌ها را از تیم دور کنند. استقلال امسال مشکلی از بابت کادرفنی و بازیکن ندارد و نباید با ایجاد حاشیه و بروز مسائلی که تمرکز و ذهن اعضای تیم را به هم بریزد. تیم فکری امسال مدعی اول قهرمانی است و حاشیه بزرگترین رقیب امسال برای قهرمانی استقلال است.

وی در خصوص بازی بازیکنان جدید در ترکیب استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید مثل موسوی، مرادمند و مهدی‌پور بازیکنان خوبی هستند و جا دارند که پیشرفت کنند. نادری بازیکن سطح بالا و باکیفیتی است و مقابل ماشین‌سازی هم کیفیت خوبش را نشان داد. همانطور که گفتم امسال هم بازیکنان خوبی در ترکیب اولیه تیم داریم و مهم‌تر از آنکه بازیکنان هم‌سطحی روی نیمکت حضور دارند تا وقتی به زمین می‌آیند کیفیت بازی تیم پایین نیاید. داریوش شجاعیان بعد از مدت‌ها امروز در ترکیب تیم قرار گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت، اگر او بتواند آمادگی صددرصدش را پیدا کند می‌تواند جانشین خوبی برای علی کریمی باشد. استقلال در 3 بازی گذشته از لحاظ بازی‌سازی یک مقداری با مشکل روبه‌رو بوده است و امیدوارم که با حضور شجاعیان آماده دیگر دغدغه‌ای در این خصوص وجود نداشته باشد. استقلال مهاجمان خیلی خوبی در اختیار دارد و می‌توانیم به جرأت بگوییم که بهترین خط حمله ایران حتی آسیا را داریم. اگر به دیاباته، قایدی و مطهری خوب توپ برسد می‌توانند هر از هر دفاعی عبور کنند و گل بزنند.

نوری در پایان درباره این موضوع که در بازی با فولاد پس از مصدومیت دانشگر و بیرون رفتنش از زمین، هیچ کدام از اعضای کادرفنی متوجه مصدومیت او نشدند تا بازیکن جدیدی جایگزین او کنند، گفت: ببینید فکری به عنوان سرمربی درگیر بازی است و همانطور گفتم فشار زیادی هم روی او است، اینجا نقش دستیاران و همکاران فکری مهم است که بتوانند حوادث و اتفاقات مربوط به بازی را رصد کنند. اعضای کادرفنی که روی نیمکت حضور دارند باید بیشتر حواس‌شان جمع باشد تا این اتفاق نیفتد که استقلال دقایقی با یک یار کمتر بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk9gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نوری: حفظ بازیکنان اصلی استقلال کار بزرگی بود