تاریخ انتشار: 1399/09/08 11:12
کد خبر: 49904

قرار نیست ساکت بنشینیم تا فکری را محروم کنند!

هر قدر به زمان برگزاری جلسه انضباطی محمود فکری نزدیک‌تر می‌شویم، حمایت باشگاه از سرمربی خود افزایش پیدا می‌کند و قرار است هنگام برپایی نشست مذکور واحد حقوقی استقلال به صورت تمام‌قد کنار فکری بماند.
 قرار نیست ساکت بنشینیم تا فکری را محروم کنند!

پس از اتفاقاتی که در پایان جدال مقابل فولاد خوزستان رخ داده و فیلمی که از محمود فکری در فضای مجازی منتشر شد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی استقلال را احضار کرده و ظاهراً طبق برنامه محمود فکری باید روز دوشنبه یعنی یک روز قبل از جدال با پیکان در این کمیته حاضر شده و بابت آن ماجرا توضیح بدهد.

دقیقاً از اولین ساعاتی که تصویر مورد نظر در فضای مجازی منتشر شد، مقامات باشگاه استقلال موضع گرفتند و مدعی شدند به هیچ عنوان اتفاق مذکور را تأیید نمی‌کنند ولی اصلاً همین طوری نیست که دست روی دست بگذارند و اجازه بدهند همه چیز گردن استقلال بیفتد و فولادی‌ها با وجود تمام اقداماتی که انجام دادند، از گزند هر گونه محرومیتی مصون بمانند. حالا هر قدر به زمان برگزاری جلسه انضباطی فکری نزدیک‌تر می‌شویم، حمایت باشگاه از سرمربی خود افزایش پیدا می‌کند و قرار است هنگام برپایی نشست مذکور واحد حقوقی استقلال به صورت تمام‌قد کنار فکری بماند.

لایحه دفاعیه و حضور وکیل

مقامات باشگاه استقلال تأکید می‌کنند جدا از تهیه لایحه دفاعیه، حتماً یک وکیل مجرب نیز به نمایندگی از این باشگاه محمود فکری را در جریان جلسه کمیته انضباطی همراهی خواهد کرد. این‌طور که برخی مسئولان باشگاه روز گذشته به ما می‌گفتند، عزم استقلال برای دفاع از محمود فکری کاملاً جدی بوده و حتماً علاوه بر تهیه لایحه، وکیل باشگاه را نیز همراه با سرمربی خود به کمیته انضباطی می‌فرستند مگر اینکه فکری بنا بر دلایلی باشگاه را مجاب کند که دلش می‌خواهد به تنهایی در جلسه مذکور حاضر شود.

مثل کوه

باشگاه استقلال تأکید دارد در چنین شرایطی تحت هیچ شرایطی سرمربی خود را تنها نمی‌گذارد و مثل کوه پشت سرش می‌ایستد. استقلالی‌ها معتقدند برای دفاع از محمود فکری تمام امکانات و دانش حقوقی خود را پای کار می‌آورند و علاوه بر آن، در نهایت جدا از هم هر تصمیمی که توسط کمیته انضباطی اتخاذ شده و جنبه رأی قطعی بگیرد، باز هم فکری مورد حمایت مدیریت باشگاه قرار دارد.

انتشار فیلم‌های خصوصی

یکی از موارد بسیار مهمی که باشگاه استقلال از چند روز قبل روی آن به صورت جدی مانور می‌کند، برخورداری از فیلم‌های خصوصی و اختصاصی است که از رفتار نامناسب گروهی از نیمکت‌نشینان فولاد در خلال برگزاری مسابقه گرفته و در حال حاضر آن را در آرشیو خود نگه داشته است. استقلال در بیانیه‌ای که پس از پایان بازی با فولاد مدعی شد فیلم‌های مورد نظر در اختیار باشگاه است ولی چون پخش آنها را در شأن استقلال نمی‌داند، تاکنون چنین کاری نکرده است ولی براساس سیاست اتخاذ شده قرار است روز دوشنبه در صورت لزوم، تمام فیلم‌های مورد نظر به رؤیت مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برسد تا آنها ببینند فولادی‌ها هنگام برگزاری مسابقه چه کارهایی کرده‌اند.

محرومیت میزبان

نکته حائز اهمیت پیرامون پرونده محمود فکری این است که مقامات باشگاه استقلال بیشتر از آنکه روی خود سرمربی مانور بدهند، می‌خواهند فولادی‌ها نیز مغلوب شوند. یکی از مسئولان باشگاه در این رابطه به خبر ورزشی می‌گفت: اصلاً حکایت فیلم منتشر شده پس از پایان بازی به کنار. در این رابطه لایحه دفاعیه ارائه می‌کنیم و دلمان نمی‌خواهد فراتر از قانون باشیم ولی اگر کمیته انضباطی می‌خواهد واقعاً همه چیز عادلانه و بی‌طرفانه مورد بررسی قرار بگیرد، باید حتماً به رفتارهای نامناسب بعضی از فولادی‌ها هم توجه کند. اتفاقی که متأسفانه تا امروز رخ نداده و اگر قرار است حق به حق‌دار برسد، این کمیته باید پس از دیدن مدارک و اسنادی که استقلال ارائه می‌کند، تصمیمی بگیرد تا فولادی‌ها نیز تاوان کار بد خود را بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gv5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود فکری به کمیته انضباطی احضار شد