تاریخ انتشار: 1399/09/11 12:07
کد خبر: 49668

کرمانی‌مقدم:رمضانی هنوز استرس دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد مهاجم جدید سرخپوشان هنوز استرس دارد و سایر اعضای تیم باید به او کمک کنند.
کرمانی‌مقدم:رمضانی هنوز استرس دارد

مرتضی کرمانی‌مقدم درباره برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل شهر خودرو، به خبرنگار گفت: گل‌محمدی سیستم جدیدی در زمین پیاده کرد و برخی بازیکنان را بیرون نشانده بود. او در نیمه دوم تعویض‌های بسیار خوبی کرد که باعث روان‌تر شدن مسابقه و گلزنی تیم شد. همه بازیکنان خوب بازی کردند و حتی نفراتی که تعویض شدند هم خوب بودند.

وی درخصوص اینکه مهاجمان پرسپولیس هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند، تصریح کرد: آرمان رمضانی هنوز استرس دارد و گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس باید به او روحیه بدهند. رمضانی بازیکن باکیفیتی است و در سایپا خوب گل می‌زد. من فکر می‌کنم مهاجمان نباید حتماً گل بزنند و هافبک‌های پرسپولیس خیلی خوب به حمله اضافه می‌شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به لزوم داشتن مهاجمان خوب در جمع سرخپوشان خاطرنشان کرد: مهاجمان ما بدون توپ حرکت می‌کنند و به خوبی برای هافبک‌ها فضا می‌سازند، اما باید مهاجم هدف خوبی داشته باشیم تا توپ‌های مُرده را تبدیل به گل کند. فعلاً باید با همین روش تا نیم‌فصل پیش برویم و در کورس بالای جدول بمانیم، تا اینکه در نیم‌فصل دوم بازیکن بگیریم و گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

کرمانی‌مقدم در مورد وضعیت خط دفاعی پرسپولیس با جدایی شجاع خلیل‌زاده اظهار داشت: الان خط دفاع ما عالی کار می‌کند. سیدجلال بازیکنی باتجربه است و تا چند سال دیگر می‌تواند همین گونه سرحال بازی کند. حسینی عالی کار می‌کند و احساس مسئولیت بیشتری هم دارد. او می‌داند که کار بسیار سختی با جدایی خلیل‌زاده دارد، اما بسیار خوب بازی می‌کند و گل هم می‌زند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس با این شرایط می‌تواند به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد یا خیر، بیان کرد: کار ما خیلی سخت است؛ چون دست یحیی واقعاً خالی است و او چند بازیکن اصلی خود را ندارد. با این حال همیشه غیرت و تعصب وجود دارد و امیدوارم بازیکنان با همان روحیه‌ای به زمین بروند که در دیدار با النصر و پس از محرومیت آل‌کثیر وارد زمین شدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط شاگردان گل‌محمدی برای تکرار قهرمانی لیگ برتر به تسنیم گفت: این موضوع دور از دسترس نیست. اکنون همان اسکلت تیمی را داریم و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شده‌اند. سایر بازیکنان جدید پرسپولیس هم با شرایط تیم آشنا می‌شوند و می‌توانند به ما کمک کنند، اما کار بسیار سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk9l5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی:رفتن مارادونا برای ما سخت است