تاریخ انتشار: 1399/09/12 14:16
کد خبر: 49576

استقلال به یک بازیساز نیاز دارد/ فکری باید برای آینده تدبیر کند

کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس افتضاح بود، گفت: این تیم برای بهتر شدن در آینده نیاز به یک بازیکن طراح دارد.
استقلال به یک بازیساز نیاز دارد/ فکری باید برای آینده تدبیر کند

شاهین بیانی در خصوص تساوی استقلال برابر پیکان از هفته چهارم لیگ برتر گفت: از نظر من دلیل اصلی این تساوی کیفیت بسیار بد زمین بود. با اینکه آبی پوشان نسبت به این موضوع به سازمان لیگ اعتراض کرده بودند اما نمی دانم چه اصراری بود که این بازی حتماً در این ورزشگاه و با این زمین نامناسب انجام بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی که زمین از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به طور حتم بازیکنان هم نمی‌توانند تمام داشته‌هایشان را در زمین پیاده کنند و مجبور هستند بیشتر به توپ‌های هوایی روی بیاورند و این از کیفیت بازی و حرکت رو به جلوی تیم‌ها کم می‌کند.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: البته استقلال هم بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت. آنها نتوانستند برای این زمین بی کیفیت برنامه خاصی داشته باشند تا به یک برد دست پیدا کنند. در نیمه اول بازیکنان سردرگم بودند. اگر چه تا حدودی مالکیت توپ از آن استقلال بود اما این به تنهایی کافی نیست و باید برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی دست پیدا کنند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد ترکیب آبی پوشان هم گفت: استقلال به یک بازیساز در میانه زمین نیاز دارد. روزی که مهدی پور را آبی پوشان جذب کردند همه اعتقاد داشند او می‌تواند مهاجمان استقلال را تغذیه کرده تا آنها بتوانند گل زنی کنند اما با گذشت چهار هفته هنوز خبری از مهدی پور نیست و نمی دانم چرا نه از او، نه از بابک مرادی و نه بازیکنان دیگر استفاده نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال دو امتیاز را به راحتی از دست داد و رده دوم جدول را به حریف دیرینه اش پرسپولیس واگذار کرد. فکری باید تدابیر بهتری برای پیروزی در بازی‌های آینده بیندیشد، در غیر این صورت امتیاز از دست دادن‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و در پایان فصل آبی پوشان باید حسرت بخورند که یک جام دیگر را از دست داده‌اند.

بیانی در مورد دیدار دوشنبه هفته آینده استقلال برابر صنعت نفت آبادان هم گفت: فوتبال آبادان همیشه برای استقلال دردسرساز بوده، آنها به تهران می آیند تا امتیاز لازم را کسب کنند. به طور حتم در این چند روز باقیمانده نفرات استقلال را آنالیز خواهند کرد تا بتوانند از نقاط ضعف استفاده کرده و به گل دست پیدا کنند. حالا فکری و همکارانش باید تدابیر خوبی بیندیشند تا استقلال بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gv9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان، استقلال را از مسیر خارج کرد/ تیم فکری از رقیبان عقب افتاد