تاریخ انتشار: 1399/09/13 15:23
کد خبر: 49491

درخواست پرسپولیس رد شد/ نساجی فقط در وطنی بازی می‌کند

باشگاه نساجی درخواست پرسپولیس برای تغییر میزبان و مهمان در بازی رفت و برگشت این دو تیم را رد و اعلام کرد با اجرای پروتکل‌های بهداشتی پذیرای پرسپولیس در قائم‌شهر خواهد بود.
درخواست پرسپولیس رد شد/ نساجی فقط در وطنی بازی می‌کند

تیم‌های پرسپولیس و نساجی شانزدهم آذر در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند. این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی و روی زمین چمن مصنوعی این مجموعه برگزار خواهد شد.

مسوولان باشگاه پرسپولیس که باید حدود ۱۵ روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، با توجه به حساسیت این مسابقه با سازمان لیگ و باشگاه نساجی برای تغییر محل بازی این دو تیم از قائم‌شهر به تهران نامه‌نگاری کردند تا در عوض بازی برگشت در قائم‌شهر برگزار شود.

مسوولان نساجی ساعاتی بعد از این موضوع، درخواست پرسپولیس را رد کردند و حاضر به برگزاری بازی در تهران و تغییر تقویم مسابقات نیستند. به این ترتیب با مخالفت نساجی، بازی این دو تیم روز یکشنبه در قائم‌شهر برگزار می‌شود و شاگردان گل‌محمدی باید به این شهر بروند.

علت اصلی درخواست پرسپولیسی‌ها با بازی در قائم‌شهر مربوط به زمین چمن مصنوعی این مجموعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از سفر به این شهر بود که از سوی نساجی رد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz9az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



امیری:برای میزبانی از پرسپولیس با رعایت پروتکل ها آماده ایم