تاریخ انتشار: 1399/09/13 16:13
کد خبر: 49489

فریبا: به فکری مثل استراماچونی زمان بدهیم

پیشکسوت استقلال می گوید باید به این تیم زمان داد تا نتایج مطلوبی به دست بیاورد.
 فریبا: به فکری مثل استراماچونی زمان بدهیم

بهتاش فریبا درباره تساوی استقلال و پیکان در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد: تیم پیکان یک بازی تدافعی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و کاملا بسته بازی می‌کرد. در این شرایط شما تنها باید به شوتزنی، ارسال‌های بلند و ضربات ایستگاهی روی بیاورید. من فکر می‌کنم استقلال همه این کارها را کرد ولی در نهایت موفق به گلزنی نشد. استقلال در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول شد و سنگینی تیم هم ناشی از بدنسازی است که به مرور زمان درست می‌شود.

وی افزود: یک تیم برای آماده‌سازی پیش از فصل حدود ۴۰ الی ۴۵ روز زمان نیاز دارد و استقلال فرصت کمی برای آماده سازی داشت. باید به این مهم توجه کرد و به فکری و همکارانش فرصت داد تا بتوانند تفکرات خود را پیاده کنند. نباید سرمایه سوزی کنیم. فکری تا اینجای کار نسبت به خیلی از مربیان پیشین استقلال در نتیجه‌گیری هفته‌های اول، موفق‌تر عمل کرده است.

پیشکسوت استقلال که با سایت باشگاه صحبت کرده، عنوان کرد: استراماچونی وقتی در هفته‌های اول خوب نتیجه نمی‌گرفت چندبار مصاحبه کردم و گفتم نشانه‌های خوبی از تیمش می‌بینم. الان هم درباره استقلال با هدایت فکری همین نظر را دارم و مطمئنم که استقلال با هدایت او روزهای درخشانی پیش روی دارد چون من تغییرات فنی و پیاده شدن افکار فکری را در این تیم می‌بینم.

وی خاطرنشان کرد: سبحان خاقانی را جوانی رونده، پا به توپ و با استعداد دیدم. مطمئنم امثال او در استقلال هستند و کم کم به تیم اضافه می‌شوند.مصدومیت رضاوند و ریگی در بازی با پیکان احتمالا تفکرات کادرفنی استقلال را دچار تغییراتی کرد. نبود دیاباته و اسماعیلی را هم به کمبودها اضافه کنید. مطمئنا استقلال با همه نفراتش بهتر کار خواهد کرد.

فریبا تصریح کرد: از همه پیشکسوتان، هواداران و فعالان مجازی استقلال می‌خواهم از تیم استقلال حمایت کنند. این تیم با هدایت محمود فکری می‌تواند در انتهای فصل دل هواداران را شاد کند. می‌دانم هواداران به دلیل نتایج سال‌های اخیر توقع قهرمانی و نتایج خوب را دارند که توقع به جایی است ولی این اتفاق تنها با حمایت از فکری و بازیکنان استقلال رقم می‌خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qen5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهتاش فریبا: برای تمدید با شفر باید با او چانه بزنیم