تاریخ انتشار: 1399/09/13 23:27
کد خبر: 49458

آمار عجیب استقلال در لیگ بیستم با محمود فکری

دو مدافع و یک مهاجم آبی‌پوشان با حضور در تمامی دقایق بازیهای استقلال دارای رکورد بیشترین میزان حضور در این تیم هستند.
آمار عجیب استقلال در لیگ بیستم با محمود فکری

تیم استقلال در ۴ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر مقابل مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پیکان به میدان رفته و با به دست آوردن ۷ امتیاز از این ۴ بازی در رده سوم جدول قرار دارد.

آبی پوشان در این فصل تاکنون از ۲۲ بازیکن استفاده کرده‌اند که در بین این ۲۲ بازیکن دو مدافع و یک مهاجم با حضور در تمام دقایق بازی‌های این تیم بیشترین میزان حضور را دارند.

وریا غفوری، عارف غلامی و مهدی قائدی تنها استقلالی‌هایی هستند که در هر چهار دیدار در ترکیب ثابت قرار گرفته و تا سوت پایان در میدان حضور داشته‌اند. آنها با ۳۶۰ دقیقه بیشترین میزان حضور در میدان را دارند و بعد از آنها مسعود ریگی با ۳۵۸ دقیقه در رده بعدی قرار دارد. ریگی هم می‌توانست در کنار وریا غفوری و عارف غلامی باشد اما در دو دقیقه پایانی دیدار آبی‌پوشان و پیکان آسیب دید و به ناچار از بازی خارج شد.

غلامی، غفوری، قائدی و ریگی به همراه میلیچ، مطهری و رضاوند در هر چهار دیدار آبی پوشان به میدان رفته‌اند که این به جز ۳ نفر اول، سایرین بعضاً تعویض شده و جای خود را به نفرات دیگری داده‌اند.

در بین ۲۲ بازیکن استقلال که فرصت حضور در بازی را داشته‌اند، بابک مرادی با تنها یک دقیقه حضور در میدان کمترین فرصت بازی را داشته است. مهدی‌پور با ۶ و کریم‌زاده با ۷ دقیقه بازی دیگر نفراتی هستند که فرصت‌های زیادی برای حضور در میدان نداشته‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmnbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاوش یزدانی بعد از صنعت نفت استارت می‌زند