تاریخ انتشار: 1399/09/15 15:47
کد خبر: 49348

حسرت تمام نشدنی رادوشوویچ در آسیا (عکس)

در شرایطی که رادوشوویچ تصور می‌کرد که در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد تا او در این فصل رقابت های آسیایی هم فرصتی برای نمایش توانایی هایش پیدا نکند.

01550375

به گزارش فرتاک ورزشی؛ بوژیدار رادوشوویچ، باسابقه ترین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس، همچنان در این تیم حضور دارد و در شرایطی که تصور می‌شد به دلیل نارضایتی خود از وضعیت مالی سرخ ها از این تیم جدا شود اما این اتفاق هم رخ نداد و او به تهران بازگشت تا در اردوی تیمش شرکت کند.

در این سال ها، رادو بازی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کرده و عملکرد مطمئنی در این مسابقات داشته اما در لیگ قهرمانان آسیا هیچگاه فرصت نقش آفرینی را پیدا نکرده است. در سال های 2017، 2018 و 2018 علیرضا بیرانوند در تمام بازی ها سنگربان سرخپوشان بود و در سال 2020 نیز حامد لک دیگر دروازه بان ایرانی قرمزها به ترکیب اصلی رسید تا حسرت چهار ساله رادو ادامه پیدا کند.

حالا بعید است در بازی فینال هم یحیی گل محمدی حامد لک که درخشش فوق العاده ای داشته را کنار بگذارد و رادو چشم به فصل جدید این تورنمنت برای ثبت اولین بازی خود خواهد داشت. اما نکته مهم این است که خیال گل محمدی از هر اتفاق غیرمترقبه ای راحت خواهد بود چرا که دستکم در پست دروازه بان، یک گزینه مطمئن را روی نیمکت خود دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455p9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده شکوری به دروازه بان پرسپولیس برای بررسی مطالبات