تاریخ انتشار: 1399/09/15 17:09
کد خبر: 49335

حمیداوی: با هماهنگی سازمان لیگ به اصفهان سفر کردیم/ قانون برای همه یکسان باشد

مالک باشگاه شهر خودرو درخواست کرد تا ایفمارک پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست بگیرد.
 حمیداوی: با هماهنگی سازمان لیگ به اصفهان سفر کردیم/ قانون برای همه یکسان باشد

به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، فرهاد حمیداوی با اعلام سفر تیم شهر خودرو به اصفهان گفت: با تأیید سازمان لیگ تیم را راهی اصفهان کردیم و خواهش کردیم توسط ایفمارک پس از دیدار برابر ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست گرفته شود.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: نامه‌ای درباره آمادگی و برگزاری دیدار به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و صحبت‌های لازم نیز با آقای مهدی انجام شد تا اعضای تیم با پرواز ساعت 12:30 امروز (شنبه) راهی اصفهان شدند.

حمیداوی هرگونه لغو بازی را جفا در حق شهر خودرو خواند و گفت: قانون برای همه یکسان است. ما تمرینات لازم برای دیدار با ذوب‌آهن را انجام دادیم و حتی بلیت گرفتیم و هتل را رزرو کردیم و در صورت عدم برگزاری متضرر می‌شویم‌.

مالک شهر خودرو ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانند با توجه به زمان باقیمانده تست بدهند و مابقی نفرات را هم قرنطینه کنند. طبق قانون با توجه به شرایط کنونی بازیکنان غیر کرونایی ذوب‌آهن به حد نرمال می‌رسند و شرایط برگزاری وجود دارد، بنابراین از مسئولان ذوب‌آهن درخواست می‌کنیم شرایط برگزاری دیدار را فراهم کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqnvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرخودروی بی‌برنامه اسیر پرسپولیس تهاجمی