تاریخ انتشار: 1399/09/16 14:46
کد خبر: 49241

دوئل ویژه علیمنصور و نکونام در دربی قرمزها!

دو تیم سرخپوش فوتبال ایران یکی از بازی های جذاب این هفته را در تبریز برگزار خواهند کرد.
 دوئل ویژه علیمنصور و نکونام در دربی قرمزها!

تقابل فولاد با تراکتور همیشه جذاب بوده؛ از زمانی که شاگردان افشین قطبی در تبریز موفق به کسب پیروزی شدند تا دوره ای که تیم رسول خطیبی با یک شکست عجیب، اهواز را ترک کرد. حالا اما هر دو تیم با مربیان نسل جدید فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. جواد نکونام و علیرضا منصوریان که خود را مدعی کسب قهرمانی و سهمیه آسیا می‌دانند، در حالی یک دوئل ویژه را برگزار می‌کنند که کسب سه امتیاز در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تی تی ها در رفسنجان موفق شد اولین برد لیگ بیستم خود را مقابل مس رفسنجان رقم بزند، در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر یک برد، یک باخت و دو تساوی داشته است. این تیم در حال حاضر با 5 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

فولاد که هفته گذشته مقابل آلومینیوم در اهواز با نتیجه مساوی متوقف شد نیز مثل تراکتور صاحب یک برد در لیگ بیستم شده است. این تیم با سه مساوی و یک برد و 6 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

01550777

بعد از بازگشت تراکتور به لیگ، این دو تیم 24  به مصاف هم رفته اند. فولاد 8 بار موفق به شکست دادن تراکتور شده و تراکتور به دنبال این است که با کسب برد در تقابل پیش رو، تعداد بردها خود را با فولاد برابر کند. 9 تقابل دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qengj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی نیمکت‌ها الگوی بی‌اخلاقی می‌شوند
نگاهی به حواشی دیدار فولاد - استقلال