تاریخ انتشار: 1399/09/16 16:34
کد خبر: 49232

درگیری در اصفهان؛ سازمان لیگ برنده شد | رحمان رضایی: غیرفوتبالی ها ما را ناچار به بازی کردند

نماینده سازمان لیگ در اصفهان با این تهدید که اگر ذوب آهن بازی نکند، نتیجه 3-0 به نفع شهر خودرو می شود، رحمان رضایی را وادار کرد تیمش را برای بازی آماده کند
درگیری در اصفهان؛ سازمان لیگ برنده شد | رحمان رضایی: غیرفوتبالی ها ما را ناچار به بازی کردند

رحمان رضایی که تا آخرین لحظه راضی به برگزاری بازی مقابل شهر خودرو نبود در نهایت با تهدید نماینده سازمان لیگ، رضایت داد ذوب آهن به میدان برود.

ذوب آهن با 17  بازیکن کرونایی ناچار شد به بازی مقابل شهر خودرو تن دهد. قانون می گوید اگر تیمی در لیست بازیکنانش 16 بازیکن غیر کرونایی داشته باشد باید به میدان برود. ذوب آهن که لیست 35 نفره به سازمان لیگ داده، 17 بازیکن کرونایی داشت و 3 بازیکن این تیم هم در اختیار تیم ملی جوانان بودند. با این حساب تعداد بازیکنان ذوب آهن به حد نصاب 16 نفر نمی رسید اما سازمان لیگ اصرار داشت بازی طبق قانون باید برگزار شود.  ذوب آهنی ها که بعد از ارسال جواب تست کرونای بازیکنانش به سازمان لیگ درخواست لغو بازی را داشتند دیشب اردو برگزار نکردند و امروز هم بازیکنانشان در خوابگاه یا خانه بودند اما دستور نماینده سازمان لیگ آن ها را وادار کرد به ورزشگاه بروند.

 ذوب آهن در نهایت با 14 بازیکن وارد ورزشگاه فولادشهر شد تا رحمان رضایی فقط سه یار تعویضی داشته باشد. محمد بختیاری، میلاد کر و محمد سلطانی مهر.

از اصفهان خبر می رسد رحمان رضایی در مجادله با تیموری نماینده سازمان لیگ، به اصرار این سازمان برای برگزاری بازی اعتراض کرده و گفت:

وقتی غیرفوتبالی ها برای فوتبال تصمیم می گیرند نتیجه همین می شود که یک تیم با 17 بازیکن و یک مربی کرونایی باید 14 نفره به مصاف حریفش برود. هیچ تضمینی نیست که سایر بازیکنان تیم ما کرونا نداشته باشند این را از روز جمعه بالای 10 بار به مسئولان سازمان لیگ گفتیم. 23 بازیکن اصلی ما در دو هفته اخیر هر روز کنار هم بودند.

وقتی آزمایش 17 بازیکن از این جمع طی یک هفته در روز های مختلف مثبت شده هیچ بعید نیست سایر بازیکنان هم کرونا داشته باشند. غیر فوتبالی ها ما را ناچار کردند با این تیم ناقص به میدان برویم.

نماینده سازمان لیگ در پاسخ به اعتراض رحمان رضایی به گفتن این جمله بسنده کرد؛ من مامورم و معذور. به من گفته اند بازی باید برگزار شود.

بازی دو تیم در حالی از ساعت 15 امروز آغاز می شود که ذوب آهن به حد نصاب 16 بازیکن که برای برگزاری بازی لازم است، نرسید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emqep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمان رضایی در استودیو ضربه آزاد اصفهان

ذوب آهن کادر خود را تکمیل کرد
یاران فنی رحمان را بشناسید