تاریخ انتشار: 1399/09/19 22:26
کد خبر: 48977

بعد از لغو مسابقه با پرسپولیس؛ نساجی کرونایی نداشت

نتایج تست کرونای اعضای تیم نساجی امروز در اختیار کادر پزشکی این تیم قرار گرفت و تست همه بازیکنان این تیم منفی از آب در آمد.
بعد از لغو مسابقه با پرسپولیس؛ نساجی کرونایی نداشت

دیدار نساجی با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر به بهانه حضور پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد در حالی که قرار است این تیم در هفته ششم لیگ برتر با ذوب آهن بازی کند. پرسپولیس بیم آن داشت که ممکن است سفر به قا ئمشهر و هم چنین دیدار با نساجی موجب کرونایی شدن اعضای این تیم شود و این می توانست پیش از سفر به دوحه برای این تیم دردسر ایجاد کند. البته به نظر می رسد بهانه اصلی پرسپولیس برای ارایه این درخواست بازی نکردن در چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی بود. بطوریکه پرسپولیس اعلام کرد حاضر است دیدار رفت با نساجی را در استادیوم آزادی و دیدار برگشت را در قا ئمشهر برگزار کند که باشگاه نساجی این پیشنهاد را قبول نکرد و در نهایت این بازی با نظر سازمان لیگ برتر لغو شد.

باشگاه نساجی و بازیکنان و کادر فنی این تیم در راستای کمک به پرسپولیس برای قهرمانی در مسابقات باشگاهی آسیا اعتراضی به لغو بازی نکرده اند. جالب اینکه بازیکنان نساجی هم دل خوشی از بازی در چمن مصنوعی ندارند به این خاطر که آنها در تهران و در زمین کارگران تمرین می کنند. زمین چمنی که در برهه ای محل تمرین تیم پرسپولیس بوده است. با اینکه بخش خصوصی سال هاست هزینه های نساجی را تامین می کند بودجه های دولتی نتوانسته چمن استادیوم شهید وطنی را به طبیعی تغییر دهد. این در حالی است که بارها و بارها بخش های دولتی به نساجی قول داده اند شرایط چمن استادیوم شهید وطنی را تغییر خواهند داد. حتی علی امیری – مدیر عامل باشگاه نساجی هم به این نکته اشاره کرد که اگر زمین چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی بود بازی لغو نمی شد. او هم چنین گفت این به ضرر نساجی است چون تیم ها یک بار در چمن مصنوعی بازی می کنند اما نساجی مجبور است همه دیدارهای خانگی خود را در چمن مصنوعی برگزار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adg6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار پرسپولیس و نساجی لغو شد