تاریخ انتشار: 1399/09/19 23:53
کد خبر: 48965

مدافعان استقلال روی گل نفت آبادان مقصر بودند

پیشکسوت آبی‌پوشان با اشاره به توقف استقلال برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران گفت: در صحنه‌ای که استقلال گل تساوی را دریافت کرد، مدافعان این تیم جای‌گیری اصولی نداشتند و این فرصت را به محمد طیبی دادند تا بدون دردسر به گل برسد.
مدافعان استقلال روی گل نفت آبادان مقصر بودند

فرشاد فلاحت‌زاده اظهار داشت: استقلال در شرایطی که می‌توانست برنده بازی با صنعت نفت آبادان باشد، روی یک غفلت دروازه‌اش باز شد تا دو امتیاز مهم و حیاتی را در دیداری خانگی از دست بدهد.

وی افزود: در صحنه‌ای که استقلال گل تساوی را از صنعت نفت آبادان دریافت کرد، مدافعان این تیم جای‌گیری اصولی نداشتند و این فرصت را به محمد طیبی دادند تا بدون دردسر به گل برسد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مدافعان استقلال در طول جریان بازی باید تمرکز بیشتری داشته باشند و این چنین بازیکنان را آزاد نگذارند. یک مدافع تحت هیچ شرایطی نباید بازیکن خود را رها کند.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: استقلال در دو بازی اخیر کیفیت فنی لازم را نداشته است اما باید به بازیکنان و مربیان فرصت داد تا بتوانند در بازی‌های آینده به شرایط و هماهنگی لازم برسند. انتقاد کردن در هفته پنجم اتفاق خوبی نیست.

وی تاکید کرد: متاسفانه داور بازی استقلال و صنعت نفت آبادان اشتباهات تاثیر گذار زیادی انجام داد که این اشتباهات در روند بازی تاثیر مستقیم داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: محمود فکری باید در نظر داشته باشد که انتظارات از او بالاست و باید در هفته‌های آینده نتایج بهتری را کسب کند تا با آرامش بر روی نیمکت استقلال به کارش ادامه دهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته پنج لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

استقلال در حال حاضر با کسب ۷ امتیاز در جایگاه چهارم رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qen69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: ما را با زمان استراماچونی مقایسه نکنید