تاریخ انتشار: 1399/09/20 00:17
کد خبر: 48963

پیشنهاد استرا به استقلال: حاضرم تخفیف بدهم!

سرمربی فصل گذشته استقلال، پیشنهاد جدیدی به این باشگاه داده‌است.
پیشنهاد استرا به استقلال: حاضرم تخفیف بدهم!

آندره‌آ استراماچونی که یکسال از جدایی‌اش از استقلال گذشته، در ماههای گذشته پرونده شکایتش از استقلال را به جریان انداخته و سفر احمد سعادتمند به ایتالیا برای توافق با او هم به جایی نرسید تا آنطور که اسماعیل خلیل‌زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد، استراماچونی به دنبال گرفتن غرامت 1.6 میلیون یوریی از تیم سابقش باشد.

همانطور که پیش از این نوشته بودیم، باشگاه استقلال در واکنش به شکایت استراماچونی، پرونده را به دادگاه عالی ورزش خواهد برد تا هم وقت بخرد هم اینکه با مستنداتی که دارد بتواند پولی کمتر از رقم مورد نظر استراماچونی به این مربی پرداخت کند.

در چنین شرایطی و طبق اطلاعات خبرگزاری فوتبالی، استراماچونی به باشگاه استقلال پیشنهاد جالبی داده است. بر اساس این پیشنهاد، استراماچونی حاضر است با دریافت مبلغی کمتر از رقم مورد نظرش، پرونده شکایتش از استقلال را مختومه اعلام کند منتهی او در شرایطی حاضر به انجام این کار است که باشگاه استقلال تا پایان سال 2020- کمتر از یکماه دیگر- مبلغ درخواستی جدید او را به حساب این مربی واریز کند.

گویا باشگاه استقلال با پیشنهاد جدید مربی ایتالیایی مخالفت کرده چرا که رقم مورد نظر او هر چقدر هم که کمتر از 1.3 میلیون یورو محکوم شده و یا حتی نصف آن هم باشد، باز هم چندین میلیارد تومان روی دست باشگاه هزینه خواهد گذشت و مدیران استقلال امیدوارند با کشاندن ماجرا به دادگاه عالی ورزش، حداقل تا چند ماه آینده دغدغه پرداخت پول به استراماچونی را نداشته باشند. ادعای مدیران استقلال این است که می‌توانند در دادگاه کاس با رقمی زیر ۵۰۰ هزار دلار به استراماچونی غرامت بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqr8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین‌سازی، پیام‌آور اولین ناکامی برای استراماچونی