تاریخ انتشار: 1399/09/20 23:52
کد خبر: 48879

مشکل استقلال بی‌برنامگی است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در بازی‌های اخیر خود برنامه‌ای برای فوتبال نداشته است و این یک ایراد بزرگ برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود.
مشکل استقلال بی‌برنامگی است

محسن بیاتی‌نیا گفت: استقلال توسط نفت آبادان به طور کامل آنالیز شده بود و آنها با شناخت کاملی نقاط قوت استقلال را بسته بودند.

وی اضافه کرد: استقلال در دفاع با ضعف‌هایی روبروست و هنوز ایراداتی که از گذشته وجود داشته، برطرف نشده است و باید رسیدگی بیشتری به این مساله شود تا دروازه استقلال به راحتی باز نشود.

بیاتی‌نیا گفت: استقلال دیر شروع کرد و بازیکنان این تیم هنوز به آمادگی کامل نرسیده بودند برای همین تمرینات پر فشاری را در نظر گرفت و باعث شد تا برخی از بازیکنان این تیم با مصدومیت روبرو شوند.

این پیشکسوت استقلال افزود: علی کریمی و مسعود ریگی در فصل گذشته زوج خوبی تشکیل داده بودند اما در این فصل چنین شرایطی وجود نداشت و متاسفانه مصدومیت ریگی در بازی با پیکان باعث شد غیبت او در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان حس شود.

بیاتی نیا گفت: استقلال هنوز فرصت این را دارد با برطرف‌کردن ضعف‌های خود به شرایط مطلوب دست یابد بر این اساس باید از هفته هفتم عملکرد استقلال را به طور کلی مورد سنجش قرار داد.

تیم فوتبال استقلال در هفته پنج لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک متوقف شد. استقلال با کسب ۷ امتیاز در جایگاه سوم رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djr5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافعان استقلال روی گل نفت آبادان مقصر بودند