تاریخ انتشار: 1399/09/21 20:40
کد خبر: 48820

تمرین جدی برای فینال آسیا/پرسپولیس_ذوب‌آهنِ حساس

«تیم پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ‌بیستم میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود»
تمرین جدی برای فینال آسیا/پرسپولیس_ذوب‌آهنِ حساس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن که به علت مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان اصفهانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، فردا ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

قضاوت این دیدار را مرتضی منصوریان با کمک حسن ظهیری و علی احمدی بر عهده خواهند داشت.

این دیدار برای پرسپولیس که بازی هفته قبلش مقابل نساجی هم  به تعویق افتاد، کاملا تحت تاثیر بازی هفته آینده آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و گل‌محمدی این دیدار را به عنوان یک بازی تدارکاتی مهم در پیش دارد.

پرسپولیس در پایان بازی‌های هفته پنجم با یک بازی کمتر  و ۸ امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ قرار گرفت و برای حضور مقتدر در جمع مدعیان نیم‌نگاهی هم به کسب سه امتیاز دارد، تا علاوه بر بهبود شرایط خود، با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود.

در آن سوی میدان هم سبز پوشان اصفهانی در حالی به میدان خواهند آمد، که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند و حواشی بسیار زیادی را در هفته‌های ابتدایی تجربه کرده‌اند.

اشتباهات سریالی داوری علیه ذوب‌آهن و اجبار به تقابل این تیم برابر شهر‌خودرو در هفته پنجم،آنها را حسابی از اتفاقات رخ داده عصبی کرده است.

شاگردان رحمان رضایی در پنج هفته اخیر تنها سه امتیاز کسب کرده و برای رهایی از بحران و جدایی از انتهای جدول راهی جز پیروزی مقابل فینالیست آسیا ندارند.

ترکیب پرسپولیس در بازی فردا قطعاً با نگاه به ترکیب فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب خواهد شد و نیمکت نشینی بازیکنانی همچون پهلوان و امیری محتمل به نظر می‌رسد.

محرومیت رحمان‌رضایی سرمربی ذوب‌آهن هم دیگر نکته قابل توجه این دیدار است که می‌تواند در روند بازی تاثیر گذار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk5yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیزیوتراپ جدید پرسپولیس قرارداد بست