تاریخ انتشار: 1399/09/21 23:27
از صحبتهای مدیران نفت ناراحت نیستم
کد خبر: 48809

ربیعی:تلاش می‌کنیم بهترین میزبان باشیم/خوشحالیم شهر رفسنجان میزبان لیگ برتر است

سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مسجدسلیمان به پیروزی دراین مسابقه ابراز امیدواری کرد.
ربیعی:تلاش می‌کنیم بهترین میزبان باشیم/خوشحالیم شهر رفسنجان میزبان لیگ برتر است

 محمد ربیعی فردا مقابل مربی‌ای قرار می‌گیرد که فصل گذشته نبرد صعود را از وی برده بود.اما امسال داستان تازه‌ای در حال نوشته شدن است که فراز و فرودهای خاص خود را دارد. امروز و در نشست پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان  ربیعی حرفهایش را با احترام به حریف آغاز کرد و گفت: نفت مسجدسلیمان تیمی خوب، منسجم و جوان است. تیم ما نیز آمادگی لازم را برای بازی مقابل آنها دارد.

او درباره شرایط تیم خودش هم گفت: در بازی قبل مقابل سایپا دو بازیکن خود را به اجبار تعویض کردیم اما امیدواریم به همت کادر پزشکی تیم خود را تمام و کمال در بازی فردا مقابل تیم فوتبال مسجد سلیمان داشته باشیم.با توجه به شرایط و فشردگی مسابقات، ریکاروی و یک جلسه تمرینی سبک قبل از مسابقه ما تنها یک جلسه می‌توانیم تمرین خوب و فشرده در حین مسابقات داشته باشیم اما بچه‌ها از لحاظ ذهنی آماده هستند و تمام تلاش من، بچه‌ها و مجموعه این است که بتوانیم فردا امتیازات کامل بازی را با احترام به تیم خوب نفت مسجد سلیمان به‌دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ادامه داد: نیازمند این هستیم که با رشادت و همت بیشتر همانطور که بچه‌ها در بازی قبل به معنای واقعی جمله تعریف کردند، بتوانیم بازی فردا موفق باشیم.

 

*ماجرای میزبانی و هتل هیلان

ربیعی در مورد مسائل مربوط به اسکان تیم مسجد سلیمان در هتل هیلان و مصاحبه‌های برخی مقامات این باشگاه در این خصوص گفت: من با اعضای کادر فنی نفت مسجد سلیمان و مدیریت هتل صحبت کردم، یک سوء‌تفاهم ذهنی بین مدیران و سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان بوده است. معمولاً در این موارد سرپرست تیم‌ها با هم هماهنگی می‌کنند.

*وقتی از این موضوع مطلع شدم در کمتر از نیم ساعت این سوء‌تفاهم را حل کردم و حتی یک سوئیت هم که بچه‌های تیم ما در آن حضور داشتند، خالی کردیم و در اختیار تیم نفت مسجد سلیمان قرار دادیم. تمام فکر و ذکر تیم ما و مجموعه باشگاه مس رفسنجان بر این است که بهترین شرایط میزبانی را برای تیم‌هایی که میهمان ما هستند فراهم کنیم .

*به هر حال این هم کتمان ناپذیر است که در محدودیت هستیم و توانمندی شهر رفسنجان همین هتل است و من فکر نمی‌کنم مشکل آنچنان حادی باشد، ما برای همه تیم‌هایی که به رفسنجان می‌آیند بهترین شرایط را در نظر می‌گیریم.

*فوتبال محلی است برای مودت، این اقتضای شهر رفسنجان است، این سوء‌تفاهم بوده است، من برای شهر مسجد سلیمان احترام قائلم، شهر اولین‌ها و از گفته‌های برخی از مسئولان این تیم ناراحت نیستم.

* هفته قبل در بازی با تراکتور هر دو تیم در هتل هیلان بودند یا بازی هفته گذشته برابر ساپیا 3 تیم در هتل المپیک حضور داشتند و هیچ مشکلی به وجود نیامد. خوشحالیم شهر رفسنجان میزبان لیگ برتر است و شنیده‌ام این هتل و هتل‌های دیگری در شهر به‌زودی مجهز‌تر خواهند شد.

*با اینکه در حوزه اختیارات من نیست خودم به کادر فنی تیم مسجد سلیمان زنگ زدم و حدود 12 تا اتاق و سوئیت برای این تیم و بازیکنانش در هتل رزرو شده است. به نظر من این مسائل با توجه به حضور مس در لیگ برتر در سال نخست این مسائل طبیعی است اما با گذشت زمان این موارد تمام می‌شود و نام رفسنجان با پسته و فوتبال و شهر افراد بزرگ و فاتحان اروند بیشتر شناخته می‌شود.

 

*پرچم را بالا نگه می‌داریم

آخرین بحش حرفهای ربیعی هم پیامی به هواداران این تیم بود: می‌دانم هواداران نگران هستند، حق هم دارند، ما سال گذشته یک کار غیر ممکنی را ممکن کردیم، ما شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم و با گذر زمان بسیاری مشکلات حل می‌شود و مس نتایج بهتری را برای دوستدارن و هوادارانش کسب می‌کند. ما در نهایت وجدان برای عزت و شرف مردم رفسنجان می‌جنگیم تا نام و پرچم مس رفسنجان را بالاتر ببریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmr55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال- مس رفسنجان؛ خوش و بش‌های دو رقیب لیگی یکی این بار در لیگ برتر +عکس