تاریخ انتشار: 1399/09/22 13:14
هواداران متحد، یار دوازدهم طلایی پوشان
کد خبر: 48783

بخش گمشده بازی خوب سپاهان مقابل نساجی مازندران چه بود؟

سپاهان اصفهان مقابل نساجی مازندران با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. تیمی که هفته گذشته تجربه تلخی از نفت مسجد سلیمان داشت، اما این هفته چه اتفاقی افتاد که این چنین دل هواداران پر شور خود را شاد کردند؟
بخش گمشده بازی خوب سپاهان مقابل نساجی مازندران چه بود؟

روز پر گل زردپوشان اصفهانی بدون تردید حاصل حمایت پرشور هواداران سپاهان در فضای مجازی بود.

هوادارانی که حتی در فضای مجازی می توانند نقش تاثیرگذاری در پیروزی یا شکست این تیم داشته باشند.

حتی سپاهانی ها که هفته گذشته سه بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خوردند و برای جبران این شکست به اصفهان بازگشتند. آنها روحیه جنگندگی‌خود را بازیافتند، اما به غیر از برنامه و تکنیک و قدرت فنی ، هواداران شان سنگ‌تمام گذاشتند و با حضور پر قدرت خود، نماینده مازندران را با شکست روانه خانه کردند.

66

علاوه بر آن ترکیب سیستم بازی، پاسکاری های روی زمین و ارسال توپ های هوایی، سپاهان را طلایی تر از همیشه کرد.

اما با کمی دقت و توجه متوجه می شویم، نیمه گم شده سپاهان در دیدار هفته شیشم هوادارانی از جنس طلاست که اگرچه در ورزشگاه حضور نداشتند، اما با درک بالا و زمان مناسب به سرمربی و تیم محبوب خود انگیزه دادند.

98

همین هواداران با تشویق و حمایت های خود باعث درخشش بازیکنانی مثل شهباززاده را موجب شدند.بازیکنانی که در فصول قبل چنان درخششی نداشتند، اما در این فصل فقط و فقط با لطف و حمایت همه جانبه هواداران به اوج رسیدند. به عبارت بهتر روحیه‌ جنگندگی که به سپاهان تزریق شده از انرژی تک تک هواداران این تیم است. آنها از درب هتل تا اسکورت کاروان سپاهان تحت حمایت هواداران هستند. این هواداران تیم شان را به روزهای طلایی نزدیک کرده اند و فریادهای تشویق و انرژی پر شور همین هواداران در فضای مجازی، طلایی پوشان اصفهان را جلو می برد. هواداران عاشق و متحدی که تیم شان را رها نکرده و با پیروزی تیم محبوب شان ذوق می کنند و برای هر گلی که به ثمر می رسد دست می زنند و با شکست تیم خود در گوشه ای غمگین می نشینند و آه حسرت سر می دهند. یار دوازدهم سپاهانی ها همین هواداران عاشق و پر شور است. لذا مسئولان باشگاه و کادر فنی و تیم سپاهان باید هواداران و قدرت شان را دریابند و به خواسته شان احترام بگذارند. حال باید دید، در ادامه لیگ‌برتر این تیم متحد از مدیریت کادر بازیکنان و هواداران چه نتیجه ای به دست می آورد؟

5666

به قلم امید قاسمیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq5jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا: مقابل نساجی بازی را در دست داشتیم/ سپاهان مثل خانه من است