تاریخ انتشار: 1399/09/22 16:36
کد خبر: 48772

نیکبخت: تراکتور قطعا تغییر می‌کند/ 20سال پیش مربی شجاعی بودم و الان همکار او هستم

مربی تیم تراکتور تبریز گفت: قطعا در این تیم تغییر به وجود می‌آید ولی مقداری زمان بر است.
نیکبخت: تراکتور قطعا تغییر می‌کند/ 20سال پیش مربی شجاعی بودم و الان همکار او هستم

کریم جمالی مدیررسانه تیم تراکتور در ابتدای نشست مربی این تیم پیش از دیدار مقابل ماشین سازی اظهار داشت: مسعودشجاعی بر حسب احترام و شرایطی که در تمرین داشتیم درخواست کرد که علی نیکبخت در نشست باشد. 

سپس علی نیکبخت در این نشست عنوان کرد: خیلی خوشحالم که بعد از 15 سال این توفیق نصیب من شد که مجددا به شهر خوب تبریز بیایم و بتوانم خدمتگزار فوتبال این شهر باشم. همانطور که در 15 سال گذشته خدا به من لطف کرد و با مدیریت خوب آن زمان توانستیم نتیجه بگیریم، ان شاالله در این مقطع هم بتوانیم نتایج خوب بگیریم و باعث خوشحالی طرفداران و باشگاه بشویم. لازم است که از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال تبریز کسب اجازه کنم. و همچنین از کادرفنی قبلی تشکر کنم که زحمت بسیار برای این تیم کشیدند. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب و جوانمردانه و تماشاگرپسندی را داشته باشیم.

مربی تراکتور در مورد اینکه مسئولیت فنی در دربی تبریز بر عهده او و مسعود شجاعی است و آیا از نظر ساختار تیمی شاهد تغییرات محسوس در این بازی خواهیم بود یا اینکه این تیم همچنان با تفکر و استراتژی علیرضا منصوریان به میدان می‌رود، عنوان کرد: ما فرصت کردیم دو جلسه با این تیم تمرین کنیم. بازیکنان با استعداد و بزرگی در این تیم هستند و خیلی خوب توانستند با آنچه که مسعود شجاعی خواسته هماهنگ شوند. قطعا تغییر به وجود می‌آید ولی مقداری زمان بر است. امیدواریم تماشاگر پسند باشد.

وی در خصوص غایبان فردای تراکتور گفت: فکر کنم مسعودشجاعی است که البته امروز جواب تست او می‌آید و مشخص می‌شود می‌تواند بازی کند یا خیر، بقیه هیچ مشکلی ندارند. خانزاده مصدوم است و فردا در خدمت او نیستیم.

نیکبخت تصریح کرد: خیلی خوشحالم که به من و شجاعی اطمینان کردند. حدود 20 سال پیش مربی او بودم و الان به عنوان همکار در خدمت او هستم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. واقعا جای تماشاگران خالی است. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از مملکت و کل جهان برود و شاهد این باشیم که شادی و شعف دوباره به استادیوم‌ها بیاید.از خانواده فوتبالی تبریز تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار تراکتورسازی باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455x9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای عجیب گزینش سرمربی در تراکتور