تاریخ انتشار: 1399/09/22 18:05
کد خبر: 48757

تعویض طلایی پورموسوی و کامبک نفت آبادان

نفت آبادان در یک نمایش تهاجمی در نیمه دوم موفق شد تک گل گادوین منشا را با دو گل پاسخ دهد.
 تعویض طلایی پورموسوی و کامبک نفت آبادان

 نفت آبادان در شرایطی که در نیمه اول با گل گادوین منشا از حریف عقب افتاده بود و در آستانه شکست خانگی قرار داشت، در نیمه دوم با نمایشی تهاجمی توانست دو گل به ثمر رسانده و از حریف پیش بیفتد.

پورموسوی در این بازی و در نیمه دوم در شرایطی که بازی با پنالتی طالب ریکانی با تساوی یک - یک پیش می‌رفت، اقدام به تعویض رضا خالقی فر کرد. خالقی فر دقایقی بعد از حضور در زمین و روی حرکت از میانه میدان و در شرایطی که خودش در ایجاد موقعیت تاثیرگذار بود، با جاگیری در محوطه جریمه و سود بردن از ارسال عبدالله ناصری توانست به گل دست یابد و تیمش را در موقعیت پیروزی قرار دهد.

گل گهر که هفته گذشته مقابل پیکان شکست خورده بود، امیدوار بود با برتری مقابل نفت آبادان بتواند به صدرنشینی‌اش تداوم بخشد و این مهم را با گل منشا نزدیک به خود می‌دید اما کامبک شاگردان سیروس پورموسوی تا دقیقه 70 این رویا را برای حریف نقش بر آب کرده است.

رضا خالقی فر در فصل گذشته و در ترکیب تیم پارس جنوبی نیز موفق شده بود برابر سپاهان تک گل فصل خود را به ثمر برساند. تیمی که هدایت آن برعهده امیر قلعه نویی بود و او اینبار نیز برابر قلعه نویی گلزن نشان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmrvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی پوشان همسایه پرسپولیس شدند