تاریخ انتشار: 1399/09/22 22:46
کد خبر: 48732

ناکامی علیرضا حقیقی در مهار ضربات پنالتی

علیرضا حقیقی گلر با تجربه گل گهر باز هم روی ضربه پنالتی دروازه خود را باز شده دید و در مهار آن ناکام بود.
ناکامی علیرضا حقیقی در مهار ضربات پنالتی

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و هفته ششم آن، امروز در یکی از این دیدارها، صنعت نفت و گل گهر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در این بازی ابتدا گل گهری ها روی شوت زیبای گادوین منشا دروازه صنعت نفت را باز کردند و در نیمه دوم آبادانی ها موفق شدند، در محوطه جریمه گل گهر از شاگردان قلعه نویی یک ضربه پنالتی بگیرند که طالب ریکانی کاپیتان و گلزن این روزهای صنعت نفت با یک ضربه محکم گل تساوی صنعت نفت را به ثمر رساند.

علیرضا حقیقی که سالها سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال و حضور در لیگ های خارجی را دارد اما همچنان روی مهار ضربات پنالتی ضعف دارد و پس از اینکه در اولین بازی خود برای پرسپولیس مقابل سایپا پنالتی علی دایی را مهار کرد هیچ وقت در جریان بازی موفق به مهار پنالتی ها نشده است.

حقیقی در بازی های تیم ملی نیز در ضربات پنالتی خوب کار نکرده و در دیدار ایران و عراق در جام ملت های آسیا که کارلوس کی روش اعتقاد ویژه ای به حقیقی داشت، در سال ۲۰۱۵ که به ضربات پنالتی کشیده شد، نتوانست هیچکدام از ضربات پنالتی را مهار کند.

علیرضا حقیقی تنها در جام حذفی و بازی برابر صبا که در جام حذفی برگزار می شد موفق به مهار پنالتی شده ولی با گذشت چند سال، او هنوز در لیگ برتر هیچ ضربه پنالتی را مهار نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emv5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر جنجالی پرسپولیس به قطر نمی‌رود