تاریخ انتشار: 1399/09/23 12:55
کد خبر: 48695

اشک های ادامه‌دار روستایی تا رختکن پیکان(عکس)

مهاجم پیکان بعد از هدر دادن پنالتی مقابل آلومینیوم اراک با اشک ورزشگاه شهرقدس را ترک کرد.
 اشک های ادامه‌دار روستایی تا رختکن پیکان(عکس)

01552980

به گزارش فرتاک ورزشی، امیر روستایی را می توان یکی از بدشانس ترین فوتبالیست های ایرانی دانست. او در فصل جاری دو بار پشت ضربه پنالتی پیکان قرار گرفته و هردو پنالتی را هدر داده است. یکبار مقابل شهرخودرو که با برد یک بر صفر پیکان همراه بود، او پنالتی از دست داد و بار دیگر دیروز مقابل آلومینیوم اراک چنین اتفاقی برای این مهاجم توانمند رخ داد.

روز گذشته در جریان بازی پیکان و آلومینیوم روستایی ضربه اش را درست جایی زد که پورحمیدی دروازه بان حریف قرار داشت و مانع از باز شدن دروازه شد. با توجه به شرایطی که مسابقه دیروز داشت، اگر این ضربه گل می شد، پیکان شانس خوبی برای کسب 3 امتیاز و رسیدن به صدر جدول هم داشت.

همین مساله سبب شد تا بعد از اتمام مسابقه بغض امیر روستایی بترکد. بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه خوبی در فوتبال دارد و این روزها اسیر بدشانسی شده، بعد از سوت پایان تا رختکن پیکان اشک هایش بند نیامد. روستایی حتی جلوی در رختکن تیمش نشسته بود و رویش نمی شد به داخل برود که با دلداری اعضای تیم وارد رختکن شد و از همه بازیکنان و مربیان عذرخواهی کرد.

این مهاجم جوان که در گذشته بارها توانایی های فنی اش را نشان داده، انگیزه زیادی دارد تا اولین گل فصل را به ثمر برساند و قطعا با اعتمادی که کادرفنی پیکان به او دارند، می تواند روزهای بهتری را در لیگ بیستم پشت سر بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb88n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 به هیچ عنوان قصد جدایی از پرسپولیس را نداشتم