تاریخ انتشار: 1399/09/24 10:13
امیرآبادی:به نظر من زیاد بازی خوبی نبود
کد خبر: 48626

استقلال مقابل شهرخودرو کمتر دچار اشتباه شد/ مگر می‌شود تیم در 6 هفته این همه مصدوم بدهد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود تحت فشار بودن محمود فکری استقلال سه امتیاز مهم و حیاتی مقابل شهرخودرو کسب کرد.
 استقلال مقابل شهرخودرو کمتر دچار اشتباه شد/ مگر می‌شود تیم در 6 هفته این همه مصدوم بدهد؟

مهدی امیرآبادی درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: به نظر من زیاد بازی خوبی نبود. استقلال با توجه به فشاری که روی محمود فکری و تیمش وجود داشت، سه امتیاز مهم و حیاتی کسب کرد اما در کل بازی خوبی را از این تیم ندیدیم. شهرخودرو  از دقیقه 25 ده نفره شد اما 4-3 موقعیت صد در صد گل خلق کرد.

وی ادامه داد: فکری و دستیارانش باید روی مجموعه دفاعی تیم کار کنند نه فقط عملکرد مدافعان تیم  تا در آینده به مشکلات بیشتری نخورند. اشتباهاتی هم که در خط دفاعی انجام شد، به دلیل فشاری بود که در این مدت روی تیم وجود داشته است.

کاپیتان اسبق استقلال درباره استفاده از برخی بازیکنان جوان مانند سبحان خاقانی و فردین رابط در ترکیب آبی پوشان خاطرنشان کرد: این کار خیلی خوب است و همین که کادر فنی دست به جوانگرایی می‌‌زند عالی است. کادرفنی به این نفرات جوان اعتماد کرده و آنها هم به خوبی جواب می‌دهند. به همین دلیل فکری می‌تواند امیدوار باشد که در آینده بیشتر روی این جوان ها حساب کند. البته این نفرات ابتدای راه هستند و باید بیشتر از این ها به استقلال کمک کنند.

امیرآبادی درباره صدرنشینی استقلال با پیروزی مقابل شهرخودرو گفت: قبل از این هم گفتم هواداران باید صبور بوده و به تیم زمان بدهند. فکری در استقلال نتایج بدی کسب نکرده و الان هم نباید به خوب بازی نکردن استقلال خرده بگیریم. ان شالله رفته رفته با کاهش مشکلات تیم امتیازهای بیشتری جمع شود تا بتوان صدر جدول را حفظ کرد. این موضوع خیلی اهمیت دارد.

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد شهرخودرو اضافه کرد: بازیکنان استقلال در 15-10 دقیقه ابتدایی بازی انگیزه خواستن را در خود صرف کرده و این مسابقه را عالی شروع کردند. پس از اخراج بازیکن شهرخودرو این تیم بازی خوبی انجام داد و نشان داد می‌خواهد نتیجه را جبران کرده و حتی برنده شود اما استقلال کمتر مرتکب اشتباه شد و سه امتیاز را به دست آورد.

امیرآبادی با اشاره به آسیب دیدگی متوالی بازیکنان استقلال عنوان کرد: به نظر من استقلال نباید کادر پزشکی اش را از دست می‌داد. دلیل اصلی اینکه بازیکنان مصدوم می شوند یا پس از طی دوران نقاهت بار دیگر آسیب می بینند، ضعف کادر پزشکی و البته بدنسازی ضعیف تیم است. مگر می شود تیم در شش هفته این همه مصدوم بدهد؟

مدافع اسبق استقلال درباره غیبت برخی بازیکنان مصدوم در ترکیب این تیم توضیح داد: نفراتی مثل دیاباته و غفوری بازیکنان بزرگی هستند که خیلی به تیم کمک می‌کنند. تاکنون یک هفته هم ندیدم استقلال با تمام قوا و تیم کامل در زمین ظاهر شود. امیدوارم با رفع این مصدومیت‌ها استقال با یک ترکیب قرص و محکم به روند خوب خود ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277x6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه استقلال در بازی با پرسپولیس بیشتر است