تاریخ انتشار: 1399/09/24 10:38
کد خبر: 48624

پیام گلزن تراکتور به میثاقی و فوتبال برتر

گلزن تراکتور در دربی آذربایجان، کاری را تکرار کرد که هم تیمی اش پس از گلزنی مقابل مس انجام داد و واکنش مجری فوتبال برتر به آن جنجال ساز شد.
 پیام گلزن تراکتور به میثاقی و فوتبال برتر

محمد عباس زاده بعد از گلزنی برای تراکتور در بازی با مس رفسنجان، بر لوگوی باشگاه تراکتور بوسه زد. این حرکت او سوژه محمدرضا میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر شد. اظهارات میثاقی در خصوص این شادی گل به حدی جنجالی شد که با صدور بیانیه ای از سوی باشگاه تراکتور مواجه گردید.

محمد عباس زاده هم با انتشار یک استوری در اینستاگرام، پاسخ میثاقی را داد و در شبکه های اجتماعی هم شاهد اعتراض شدید هواداران تراکتور و برخی از تیم های دیگر به این اظهار نظر مجری برنامه فوتبال برتر بودیم.

بعد از گذشت مدت کمی از آن اتفاق، محمد قنبری که تک گل تراکتور را مقابل ماشین سازی به ثمر رسانده و موجبات پیروزی یک بر صفر تیمش در دربی را فراهم کرد، با حرکتی جالب به مانند عباس زاده، به سمت دوربین ها رفته و بر لوگوی باشگاه تراکتور بوسه زد. این حرکت گلزن تراکتور را می توانیم پیامی برای مجری برنامه فوتبال برتر بدانیم که البته با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، گمان نمی رود این بار واکنشی نسبت آن نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455xgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 تغییر محل برگزاری دیدار ماشین‌سازی – تراکتور