تاریخ انتشار: 1399/09/24 22:13
کد خبر: 48585

پیروانی: برای تفریح نیامده‌ایم و می‌خواهیم اتفاق بزرگی رقم بزنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای تفریح به قطر نیامده‌ایم و می‌خواهیم اتفاق بزرگی برای ایران و پرسپولیس رقم بزنیم.
پیروانی: برای تفریح نیامده‌ایم و می‌خواهیم اتفاق بزرگی رقم بزنیم

افشین پیروانی در خصوص برگزاری اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به قطر اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوب است و امروز اولین جلسه تمرین خود را به صورت سبک برگزار کردیم. فردا قرار است جلسه دوم تمرین را برگزار و برای دیدار فینال بیشتر آماده شویم. همه اعضای تیم از حساسیت بازی فینال مطلع هستند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. امکانات، وضعیت هتل و شرایط زمین تمرینی خوب است و امیدواریم با خوب بودن این امکانات اتفاقات خوب نیز رقم بخورد و بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی با ابراز رضایت از شرایط بازیکنان عنوان کرد: ما به محض ورود به قطر تست کرونا دادیم و خدا را شکر همه تست‌ها منفی شد. فکر می‌کنم 48 ساعت قبل از بازی یک تست کرونای دیگر هم بگیرند. وضعیت همه بازیکنان خوب است، بازیکن مصدومی نداریم و همه در سلامت کامل هستند. آرزوی ما این است که به نتیجه دلخواه برسیم. مثل همیشه از هواداران و مردم ایران می‌خواهم ما را دعا کنند تا بتوانیم اتفاقی بزرگ و تاریخی برای کشورمان ایران رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر در خصوص کاروان پرسپولیس گفت: شایعات زیاد است و دوستان گفتند کاروان پرسپولیس 80 تا 100 نفر است و نمایندگان مجلس همراه تیم حضور دارند. شخص اضافه‌ای همراه تیم نیست و تنها نسبت به دور گذشته سه، چهار نفر بیشتر همراه ما هستند که یک یا دو نفر از این نفرات نمایندگان رسانه‌ها هستند. کسی اضافه همراه تیم نیست و خیال هموطنان و هواداران عزیز راحت باشد، ما برای تفریح به قطر نیامده‌ایم و آمده‌ایم تا با زحمت و تلاش اتفاقی بزرگ برای کشور عزیزمان ایران و باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بزنیم. 

پیروانی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی سخت AFC برای رسانه‌ها جهت تهیه گزارش و خبر از اردوی سرخپوشان گفت: محدودیت‌های سفت و سخت و شدیدی وجود دارد و بحث مارکتینگ و تبلیغات AFC اجازه این کار را نمی‌دهد. تنها جایی که ما می‌توانیم مصاحبه کنیم، داخل هتل است و در محیط‌های ورزشی این اجازه را نمی‌دهد. این موضوع کار رسانه‌ها را سخت کرده است. به نمایندگان رسانه‌ها خسته نباشید می‌گویم اما این محدودیت‌ها دست ما نیست و از سوی AFC است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی قلبی همه هموطنان قهرمانی پرسپولیس است و امیدوارم از راه دور ما را دعا کنند و انرژی مثبت برای ما بفرستند. بازی بسیار سختی با تیمی قدرتمند داریم اما ما ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند و مطمئن باشید اعضای تیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا به بهترین نحو به کشور بازگردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm79j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروانی: تفکر حاکم بر پرسپولیس قهرمانی است