تاریخ انتشار: 1399/09/25 12:22
کد خبر: 48549

بیگی: فکری واقع بینانه درباره استقلال حرف زد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خوشحالم از این که محمود فکری دیدی درست نسبت به واقعا اطرافش دارد و با واقع بینی به آنالیز مسائل می‌پردازد.
بیگی: فکری واقع بینانه درباره استقلال حرف زد

محمود فکری سرمربی تیم استقلال روز گذشته در گفتگویی تصویری در خصوص تیمش و صدرنشینی آنها در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشته بود که با این صدرنشینی چیزی به ما نمی‌دهند و در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که تیمش هنوز خیلی کار دارد تا به روزهای خیلی خوب برسد.

سعید بیگی هافبک پیشین استقلال در این خصوص به خبرنگار گفت: اساساً محمود فکری را دوست دارم و از نتیجه گرفتن او خوشحال می‌شوم و خیلی خوشحالم که او به قدری حواسش جمع هست که مسائل پیرامونش را به خوبی آنالیز کند. فکری درست می‌گوید نه با این صدرنشینی اتفاق خاصی افتاده و نه تیمی که در اختیار او قرار دارد تیمی رویایی و ایده آل است. این تیم تا رویایی شدن خیلی کار دارد. البته فکری ابزارهای خوبی برای رسیدن به روزهای آرمانی دارد که باید به خوبی از آنها استفاده کند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: بازی با شهرخودرو یک نقطه عطف برای شاگردان فکری بود و گرچه تیم مقابل توانست بازی برابر با آنها انجام دهد، اما این صدرنشینی اعتماد به نفس خوبی را برای آبی پوشان به ارمغان آورد که این را می‌توان بزرگ‌ترین دستاورد آن بازی دانست.

بیگی در خصوص عملکرد رشید مظاهری گفت: رشید در عمل ثابت کرد بهترین خرید این فصل استقلال است. او دروازه‌بانی است که بود و نبودش بسیار متفاوت است. نقش او در امتیازاتی که امروز در حساب آبی پوشان است کاملاً مشخص است و امیدوارم تا پایان فصل بتواند بدون فراز و نشیب به کارش ادامه دهد. ضمن اینکه استقلال یک دروازه‌بان شش دانگ دیگر به اسم حسینی دارد و من امیدوارم فضای بین این دو نفر هم تا پایان فصل به خوبی مدیریت شود.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل ذوب آهن گفت: دو دیدار متوالی خارج از خانه هر تیمی را رنج می‌دهد اما این شرایط فوتبال است و همانطور که ممکن است دو دیدار متوالی داخل خانه داشته باشید، امروز هم دو بار پشت سر هم باید خارج از خانه به میدان بروید. باید با این مسائل در فوتبال کنار آمد.

هافبک پیشین آبی پوشان، ذوب آهن را هم تیمی خوب دانست و در این باره گفت: با اینکه سبزپوشان اصفهانی در پایین جدول حضور دارند، اما نباید از قدرت آنها گذشت. من لیگ را دنبال می‌کنم و به تبع آن بازی‌های ذوب آهن و سایر تیم‌ها را کاملاً زیر نظر دارم. ذوبی‌ها تیمی هستند که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند اما در همه بازی‌های قبلی شان بدشانس بودند و بعضاً هم داوری‌ها اشتباهاتی داشت که روی نتایج این تیم تاثیر داشت. اینها را گفتم تا به این نتیجه برسم که استقلال کار ساده‌ای برای دیدار با ذوب آهن در پیش ندارد. لذا اگر بچه‌های ما می‌خواهند صدرنشینی را حفظ کنند، باید به این باور برسند که تیم خوب اما پایین جدولی ذوب آهن را در اصفهان شکست دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366xwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقادها از محمود فکری چقدر درست است؟