تاریخ انتشار: 1399/09/25 14:55
کد خبر: 48543

حسینی: ذوب‌آهن با یک برد روی غلتک می‌افتد/ اشتباهات داوری و بدشانسی امتیازهای حساسی از ما گرفت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما به یک برد نیاز دارد تا روی غلتک بیفتد.
 حسینی: ذوب‌آهن با یک برد روی غلتک می‌افتد/ اشتباهات داوری و بدشانسی امتیازهای حساسی از ما گرفت

عبدالله حسینی در خصوص شرایط ذوب‌آهن در دو هفته گذشته و بحران بیماری کرونا در این تیم گفت: ما در این دو هفته شرایط سختی را سپری کردیم و اکثر نفرات تیم کرونا گرفتند. با آن شرایط اصلا تصور نمی‌کردیم که بازی با شهر خودرو انجام شود اما در نهایت مجبور شدیم که بازی کنیم و با تعداد غایب‌هایی که داشتیم، نتیجه را واگذار کردیم. آن بازی باید به تعویق می‌افتاد که متاسفانه اینطور نشد.

وی در مورد لغو بازی با پرسپولیس تاکید کرد: ما به تهران آمدیم اما به یکباره اعلام کردند که بازی لغو شده است. این موضوع به خاطر شرایط حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و طبیعتا فدراسیون این موضوع را در نظر گرفت که پرسپولیس با کمترین خطر و ریسک ممکن راهی قطر شود. امیدوارم این تیم در بازی فینال به هدفش برسد و به قهرمانی برسد.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص شرایط سخت این تیم و قرار گرفتن در پایین جدول عنوان کرد: خودتان دیدید که در چند بازی بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و از طرفی در بعضی از بازی‌ها هم بدشانس بودیم، بازی با شهر خودرو هم که نباید برگزار می‌شد. ما از شروع لیگ با بدشانسی مواجه شدیم و اشتباهات داوری هم امتیازهای حساسی از ما گرفت ولی تمام هدف ما این است که در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

حسینی در خصوص شرایط فعلی تیمش برای بازی روز جمعه برابر استقلال، تصریح کرد: الان وضعیت بهتر است و دو سه بازیکن هستند که باید دوباره تست بدهند و امیدواریم تست آنها منفی باشد تا برای بازی با استقلال کمترین غایب را داشته باشیم. ما به یک برد نیاز داریم تا روی غلتک بیفتیم و امیدوارم در بازی با استقلال به پیروزی برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzk76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: دست‌های پنهانی وجود دارد اما من آلوده نمی‌شوم