تاریخ انتشار: 1399/09/25 22:02
کد خبر: 48513

سرمربی امید در کادر فنی استقلال

استقلال در بازی با شهر خودرو به یکی از مهاجمان جوان خود بازی داد سبحان خاقانی که زننده یکی از گل‌های تیمش بود؛ گلی که زمینه سه امتیاز آبی‌ها و صدرنشینی این تیم شد.
سرمربی امید در کادر فنی استقلال

یکی از اتفاقات خوب این فصل استقلال حضور سرمربی امید در کادر فنی تیم بزرگسالان است؛ آرش برهانی که هدایت امیدها را برعهده دارد مربی استقلال است و توامان در تمرینات فنی هر دو تیم حضور دارد. او افکار محمود فکری را در تیم تحت هدایتش پیاده می کند.

به واقع امید استقلال با همان شیوه ای تمرین می کند که بزرگ ها تمرین می کنند و با همان شیوه ای بازی می کند که بزرگان استقلال بازی می کنند. به همین خاطر بازیکنان امید بعد از حضور در تمرین استقلال با خواست های تاکتیکی محمود فکری بیگانه نشان نمی دهند و از همه مهمتر اینکه آرش برهانی می تواند گزارش دقیقی از امیدها به محمود فکری ارایه دهد.

چند بازیکن امید استقلال هم اکنون در اردوی تیم استقلال حضور دارند. یکی از آنها فردین رابط است که پیش از حضور محمود فکری هم برای استقلال بازی کرده است. هر چند نباید در تیم های نتیجه گرایی چون استقلال شیب بازی دادن به جوانان تند شود اما بدون شک فضا دادن به بازیکنان جوان برای بازی در ترکیب استقلال در جاهایی می تواند منجر به کسب نتیجه هم شود. از سویی استقلال با ستاره سازی نسبت به جذب بازیکن از سایر تیم ها بی نیاز خواهد شد و این از نظر مالی هم می تواند به سود آبی پوشان باشد.

حضور مربی تیم امید در کادر فنی بزرگسالان ایده ای است که در استقلال پیاده شده و می تواند در دیگر تیم ها هم الگو شود. اگر باشگاه نیت به بازی به بازیکنان جوان در بازی های لیگ برتر داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm75j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاپیتان وریا، آماده بازگشت به ترکیب استقلال