تاریخ انتشار: 1399/09/25 22:50
کد خبر: 48506

علی نژاد: منتظر قهرمانی تاریخی پرسپولیس در آسیا هستیم

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: به حضور پرسپولیس در دیدار فینال جام باشگاه های آسیا نگاه ملی داریم و همه خواهان موفقیت این تیم هستیم.
علی نژاد: منتظر قهرمانی تاریخی پرسپولیس در آسیا هستیم

مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری رقابت‌های رده بندی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این رقابت‌ها، گفت: از مجموعه دوستانمان در فدراسیون کشتی بخصوص آقای دبیر تشکر می‌کنم. انصافا کار خوبی انجام شد و باعث شد کشتی در دوران کرونا رونق بگیرد و برگزاری لیگ باعث افزایش سطح کیفی بچه‌ها شد. حدود ۷ ماه تا المپیک زمان داریم و نیاز است تمام رشته‌های المپیکی به سطح مناسبی از آمادگی پیش از این رقابت‌ها برسند. همچنین از اوایل دی نیز قرار است اردوهای تیم ملی آغاز شود .

معاون وزیر ورزش درباره میزان پاداش رییس جمهور به تیم پرسپولیس در صورت قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: اجازه بدهید به وقت مقتضی این موضوع توسط وزیر ورزش اعلام شود.

وی افزود: پرسپولیس نماینده ورزش و فوتبال ایران در دیدار فینال است و ما نیز نگاه ملی به این موضوع داریم نه نگاه رنگی و باشگاهی. همه کشور قطعا از موفقیت پرسپولیس خوشحال خواهند شد و ما نیز سعی کردیم تا حد توان به موفقیت تیم کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقا جمعه شب در خدمت دوستانمان در هتل استقرار تیم بودیم. فضای بسیار خوبی را در تیم دیدم و فکر می‌کنم با این انگیزه مسابقه خوبی به نمایش بگذارند. برای مردم مهم این است که بچه‌ها از جان مایه بگذارند. نتیجه گاهی ممکن است با روند بازی همسان نباشد اما تلاش بچه‌ها بسیار اهمیت دارد. امیدوارم شنبه روز خوبی برای مردم ایران باشد و یک قهرمانی تاریخی برای فوتبال ایران بدست بیاید.

علی نژاد خاطرنشان کرد: آخرین قهرمانی فوتبال ما در آسیا ۲۷ سال پیش و توسط تیم پاس بوده است و امیدوارم بار دیگر شاهد قهرمانی نماینده ایران و این‌بار توسط پرسپولیس باشیم.

وی درباره حواشی انتخابات بدنسازی گفت: تلاشمان این است در اولین فرصت انتخابات فدراسیون‌های باقیمانده را برگزار کنیم‌. پیک مجدد کرونا باعث شد باز نتوانیم انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم. خوشبختانه وضعیت تهران رو به بهبودی است و در اولین فرصت انتخابات فدراسیون ها برگزار می‌شود. از ۱۰ تا ۱۷ دی نیز ۴ انتخابات برگزار می‌شود.

علی نژاد ادامه داد: اعضای مجمع توسط دبیر مجمع انتخاب و معرفی می‌شوند. ممکن است کاندیداها با افراد دیگر لابی کرده باشند و به لیست مجمع معترض شوند اما ما بر اساس قوانین مجمع انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش درباره تخلف مسئولان پیست توچال در میزبانی از مردم با وجود ممنوعیت‌ها گفت: از دو ماه قبل درخواست کرده بودیم پروتکل‌های اسکی و پیست ها به تایید وزارت بهداشت برسد تا اینکه این پروتکل‌ها دیروز ابلاغ شد.

هیچ مجوزی از سوی وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای این منظور صادر نشده بود و این تصمیم اداره کل ورزش و جوانان تهران بوده است. تذکرات لازم نیز داده شد. دیروز پروتکل‌ها داده شد و مسئولین پیست‌ها به شرط رعایت پروتکل‌ها می‌توانند پذیرای مردم باشند.

وی درباره سرانجام تعیین مدیرعامل استقلال و حواشی پیرامون آن مبنی بر مخالفت هبات مدیره با گزینه وزیر ورزش گفت: وزارت همیشه مسئول این دو باشگاه بوده و هیات مدیره هم منصوبین وزیر هستند. بحث اختلاف هیات مدیره و وزارت ورزش منطقی نیست و کار کانال‌های زرد است. انتخاب مدیرعامل با هیات مدیره است و انتخاب آصفی هم توسط مجمع انجام شد. فردا (چهارشنبه) جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می‌شود و بحث تعیین مدیرعامل نیز جزو موارد جلسه فرداست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbwme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطبی: پرسپولیس اگر بجنگد پیروز می‌شود