تاریخ انتشار: 1399/09/26 15:11
کد خبر: 48460

چرا عیسی بخشیده نشد؛ نیت مهم نیست

با جود همه تلاش های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال و دیگر عوامل محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده نشد و او نمی تواند در بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس را همراهی کند.
 چرا عیسی بخشیده نشد؛ نیت مهم نیست

شادی بعد از گل عیسی در بازی های لیگ قهرمانان در غرب آسیا در دوحه پیش از این در بازی های لیگ برتر ایران هم به نمایش گذاشته شد اما در بازی های لیگ برتر کمیته انضباطی حتی یک بار هم به مهاجم صنعت نفت و پرسپولیس تذکر نداد و در نتیجه این شادی گل در بازی های بین المللی تاوان سنگینی را برای او تیمش به همراه داشت. بدون شک پرسپولیس اگر عیسی آل کثیر را به همراه داشت، می توانست در بازی نهایی زهردارتر بازی کند. هر چند که پرسپولیس پیشتر به خصوص در زمان برانکو نشان داد در غیاب مهمترین ستاره ها هم می تواند گام های محکمی به سوی هدف بردارد.

اما برای خیلی ها جای سوال است چرا عیسی آل کثیر بخشیده نشد؟ در صورتی که دست کم برای ایرانی ها محرز است او اصلا به دنبال تمسخر چشم بادامی ها نبوده واین شادی را به خاطر شادی دل برادرزاده اش انجام می داده که چشم بادامی است.

یکی از مدیران برجسته فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره به نکته جالبی اشاره کرد. او در اینباره به خبرنگار ما گفت: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیت عیسی را بررسی نکرد. او اگر محروم شد به بهانه حرکتی بود که انجام داد هر چند برای من هم محرز است او به دنبال توهین به چشم بادامی ها نبوده است. قانونگذار رفتار او را این گونه برداشت کرده است. یعنی توهین به چشم بادامی ها. این حکم نشان می دهد ما باید به دنبال مراقبت از رفتارهای خود در بازی های بین المللی باشیم. خیلی از خطاهایی که ما در فوتبال ایران انجام می دهیم به چشم نمی آید در حالی که در بازی های بین المللی یک ایراد بزرگ است. یک بار دیدید استقلال به بهانه اینکه لیست را دیر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد از بازی ها اخراج شد اما هیچ گاه این حکم در فوتبال داخلی صادر نمی شود. بهتر است ما در ادامه مسیر به این موضوعات بیشتر توجه کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly6yr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آل کثیر: تا دقیقه ۹۰ منتظر هستم به دوحه بروم

 علت حفظ عیسی در فهرست پرسپولیس مشخص شد
ترس پرسپولیس از تبدیل آل کثیر به عابدزاده!

 تغییر رشته ورزشی آل کثیر(عکس)
عیسی در محرومیت بوکسور شد!