تاریخ انتشار: 1399/09/27 16:15
کد خبر: 48369

نیکبخت: شجاعی سرمربی باهوشی است/ به خاطر اوت دستی‌های پیکان تغییر روش دادیم

مربی تراکتور از هوش بالای مسعود شجاعی به عنوان سرمربی سخن گفت و او را یکی از مربیان آینده دار دانست.
نیکبخت: شجاعی سرمربی باهوشی است/ به خاطر اوت دستی‌های پیکان تغییر روش دادیم

علی نیکبخت، مربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: الحمدلله تراکتور روز به روز بهتر می شود و به آنچه می‌خواهیم نزدیک می‌شویم. فردا یک بازی خیلی سخت با پیکان داریم. این تیم در دو سال گذشته موفق نشان داده است. امسال هم تاحدودی شروع خوبی داشته‌اند. حریف را آنالیز کردیم و برای نقاط قوت و ضعف این تیم برنامه داریم. ان‌شاء‌الله هر تیمی که بهتر عمل کند، برنده شود و امیدوارم این تیم تراکتور باشد و دل هواداران را شاد کند.

او درباره مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت تراکتور گفت: همانطور که او در امر بازیگری موفق بود و بازیکن ملی و بین‌المللی است، در این دو هفته‌ای که با او هستم به این پی بردم که خیلی باهوش است و در آینده یک مربی بی‌نظیر و موفق برای مملکت خواهد بود. اینکه او در این دیدار بازی می‌کند یا خیر دست خودش است. او خیلی دوست دارد که از بیرون تیم را هدایت کند ولی هر موقع که صلاح بداند بازی می کند و به کمک تیم  می‌آید. در حال حاضر تست کرونای او هم منفی شده است. ان‌شاء‌الله هر اتفاقی می افتد به نفع تراکتور باشد.

مربی تراکتور خاطرنشان کرد: اگر وقت کافی داشته باشیم و فاصله زمانی بین دو بازی بیشتر باشد، به جای اینکه به کمیت فکر کنیم، می‌توانیم روی کیفیت هم وقت بگذاریم و فوتبال ما هم پیشرفت می‌کند و بازی های بهتری می‌بینیم. چون فشار روی تیم‌ها زیاد است مجبوریم در فاصله کوتاه میان دو بازی، بخشی از وقتمان را روی استراحت بازیکنان بگذاریم. با این حال شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. از طرفی چون ما دیر اضافه شدیم و این دومین بازی ما برای تغییر سبک است، یک مقدار زمان می‌خواهیم که به هدفمان برسیم.

شجاعی ادامه داد: تیم ما روز به روز بهتر می‌شود. دوست داریم فوتبال روان انجام دهیم و امتیاز لازم را کسب کنیم و تماشاگرپسند ظاهر شویم. بعضی از تیم ها با تاکتیک‌های خاصی پیش می روند مثلا پیکان یک پدیده رو کرده و با اوت دستی برای تیم‌ها دردسرساز می شود. روی این حساب تغییر روش دادیم تا این حمله را خنثی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xenjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب تراکتور برای دربی تبریز رونمایی شد