تاریخ انتشار: 1399/09/28 12:25
کد خبر: 48309

دادگاه بازیکنان نساجی در ورزشگاه وطنی

سرمربی جوان نساجی مازندران نتوانسته هنوز رضایت هواداران را جلب کند و پس از شکست دیروز همراه بازیکنان خود، مورد نقد هواداران تماشاگر دیدار مقابل مس قرار گرفت.
دادگاه بازیکنان نساجی در ورزشگاه وطنی

پس از آن‌که محمود فکری روزهای بدون شکست را در پایان لیگ نوزدهم همراه نساجی سپری کرد، او با انتقالی جنجالی و پر سر و صدا راهی استقلال شد تا دستیارش وحید فاضلی سکان هدایت سرخ‌پوشان قائمشهری را برعهده گیرد؛ فاضلی شروعی طوفانی در نساجی داشت و توانست در بازی نخست لیگ بیستم و اولین تجربه سرمربیگری‌اش، با سه گل آلومینیوم را شکست بدهد اما پس از آن تساوی مقابل تراکتور و شکست به سایپا باعث شد تا روند نزولی نساجی آغاز شود.

پس از آن دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل شرایط ویژه سرخ‌پوشان لغو شد و حالا در دو هفته اخیر نیز پنج گل شاگردان فاضلی دریافت کردند و دو شکست دیگر را هم تجربه کردند تا تعداد باخت‌های در لیگ بیستم به عدد 3 برسد؛ کسب 7 امتیاز از 6 مسابقه باعث شده تا هواداران دو آتشه نساجی که دیدار امروز تیمشان مقابل مس را از روی بام ساختمان‌های مجاور ورزشگاه وطنی تماشا می‌کردند، صدای انتقاد خود را علیه برنامه‌های فاضلی بلند کنند و اعتراض خود را به گوش کادرفنی و بازیکنان برسانند.

بازیکنان و اعضای کادرفنی نیز امروز پس از شکست مقابل مس رفسنجان، به سوی ساختمان‌های مجاور رفتند و به نوعی با سکوت و سر پایین خود، انتقادات هواداران را به جان خریدند؛ وحید فاضلی سرمربی جوان نساجی نیز پس از پایان بازی در نشست خبری، به هواداران تیمش حق داد و گفت "سرم پایین است و انتقادات را می‌پذیرم". هم‌چنین او مدعی شد که به برخی بازیکنان زمان زیادی فرصت داده و به نظر می‌رسد در دیدارهای آتی نساجی نیز تغییرات مهمی در ترکیب این تیم پدیدار شود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmj8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نساجی: آماده بازی با سپاهان هستیم