تاریخ انتشار: 1399/09/28 13:25
کد خبر: 48306

یحیی گل‌محمدی: اولسان شبیه به پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکهAFC کار بزرگی با برگزاری لیگ قهرمانان انجام داده، گفت: اولسان تیمی شبیه به پرسپولیس است ولی به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است.

یحیی گل‌محمدی: اولسان شبیه به پرسپولیس است

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ فردا شنبه در ورزشگاه الجنوب قطر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود.

یحیی گل محمدی امروز جمعه در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و شرایط پرسپولیس را تشریح کرد.

گل محمدی گفت: قبل از شروع صحبتهایم از کادر پزشکی و پرستاران کشورمان تشکر می‌کنم و تمام پزشکان دنیا به خاطر این همه جانفشانی که برای سلامت جامعه دارند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می‌کنم. باتوجه به شرایط و سختی‌هایی که وجود داشت توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند. این جای خوشحالی است. کار خیلی بزرگی انجام دادند و باید همه ما از آنها تشکر کنیم.

وی افزود: فینال بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیده‌اند. هر دو تیم جنگیده‌اند و روزهای سختی پشت سر گذاشته‌اند. هر دو تیم با شایستگی به فینال رسیدند و تقابل ما با اولسان یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های آسیا خواهد بود.

اولسان تیم خوبی دارد و برای بردن می جنگد. آنها شبیه به تیم خودمان هستند. آماده این مسابقه هستیم. در فینال فقط یک راه داریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با قهرمانی، دل هوادارانمان را شاد کنیم. می دانم که آنها خیلی نگران این بازی هستند ولی به آنها اطمینان می‌دهم تا آخرین نفس مبارزه کنیم تا قهرمان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbar8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور بازی پرسپولیس - اولسان مشخص شد