تاریخ انتشار: 1399/09/29 17:41
کد خبر: 48196

جمشیدی: زمان قهرمانی پرسپولیس فرا رسیده است

پیشکسوت پرسپولیسی ها معتقد است که پیروزی در برابر تیم های شرق آسیا، راحت تر از برنده شدن در برابر تیم های غرب آسیاست.
جمشیدی: زمان قهرمانی پرسپولیس فرا رسیده است

پژمان جمشیدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که برای فیلم برداری سریال جدیدش در قشم به سر می برد، در گفتگویی تصویری در تلویزیون اینترنتی و اپلیکیشن " آنتن" و ویژه برنامه زنده "فینال لیگ قهرمانان آسیا" در مورد دیدار امروز پرسپولیس و اولسان ابراز امیدواری کرد که سرخپوشان به قهرمانی برسند.

پژمان جمشیدی در مورد دیدار پرسپولیس در برابر اولسان هیوندای گفت: الان سر صحنه نیستیم و در خوابگاه حضور داریم. منتظریم تا بازی شروع شود و برای دیدن بازی در حال استراحت هستیم.

او گفت: من بازی های شرق آسیا را دیدم و اولسان تیم بسیار خوبی است. این تیم خط حمله فوق العاده ای دارد و یک تیم حرفه ای است. لازم داریم که امروز روز خوب حداقل بیش از 60 درصد تیم ما باشد تا بتوانیم قهرمان شویم.

وی گفت: من بیشتر از 2 سال پیش به قهرمانی امیدوارم. بخاطر اینکه تیم منسجم تری در اختیار داریم و بچه ها نیز تجربه 2 سال پیش را دارند. واقعا با تمام وجودم آرزو می کنم که پرسپولیس امروز قهرمان آسیا شود.

او ادامه داد: قهرمانی پرسپولیس کاری است که هیچ کدام از ما بازیکنان سابق پرسپولیس نتوانستیم آن را انجام دهیم که خیلی از ما تا آستانه قهرمانی نیز پیش رفتیم ولی به قهرمانی نرسیدیم. به نظر من وقت آن رسیده که این تیم قهرمان شود.

او گفت: آقای میناوند به یاد دارند که در ازبکستان بازی را یک بر صفر و از روی یک ضربه کرنر باختیم و متاسفانه از صعود محروم شدیم. همه ما فوتبال بازی کرده ایم و می دانیم بازی در مقابل تیم های این شکلی چقدر است.

 

جمشیدی گفت: حتی در زمانی که خودم فوتبال بازی می کردم، پیروزی در برابر تیم های شرق آسیا راحت تر از پیروزی در برابر تیم های غرب آسیا است. معمولا در رده ملی اینگونه بوده است. ما در خیلی از بازی ها کره جنوبی را شکست داده ایم ولی در برابر عربستان، امارات و بحرین به مشکل خوردیم. امیدوارم امروز نیز اینگونه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455w9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان النصر عربستان سه هفته خانه‌نشین شد