تاریخ انتشار: 1399/09/29 18:21
کد خبر: 48189

پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند در نیمه دوم مقابل اولسان کره جنوبی پیروز و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

علی پروین با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه نگاه‌ها در نیمه دوم به ساق پای بچه‌هاست و بچه‌ها می‌توانند پیروز شوند. می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و قهرمان شویم.

وی در واکنش به درخواست عیسی آل‌کثیر که در استودیو این برنامه حضور داشت و برای پوشیدن لباس شماره 7 پرسپولیس اجازه گرفت، اظهار داشت: حاضرم همین جا این شماره را تقدیم کنم. عیسی باید زودتر از این‌ها به پرسپولیس می‌آمد. محرومیت آل‌کثیر یکی دو ماه دیگر تمام می‌شود و ان‌شاءالله آقای گل می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه «با بازی که انجام دادیم در نیمه دوم نتیجه می‌گیریم» اضافه کرد: حریفان قبلی را به سختی شکست دادیم و کار بزرگی صورت گرفته است. بچه‌ها توان پیروزی دارند. اولسان را «گُنده» کردند ولی پرسپولیس چیزی کم ندارد. این بازی ملی است و بحث رنگ نیست. همه ایران منتظر هستند و مردم چشم‌شان به ساق بازیکنان است و بازیکنان باید در زمین زحمت بکشند.

پروین در ادامه گفت: آقای فردوسی‌پور مخالف ما بود  چون حامی مربیان ایرانی بودیم  ولی الان با مربی ایرانی به فینال رسیدیم و می‌توانیم با مربی ایرانی قهرمان آسیا شویم. وقتی قهرمان شویم مردم به خیابان‌ها می‌آیند. اگر قهرمان شویم برای تیم ملی ما هم خیلی خوب است. مساله استقلال و سپاهان و غیره نیست این بازی ملی است و من هم به چشم ملی به این بازی نگاه می‌کنم، چون اگر قهرمان شویم برای کشور و تیم ملی هم خوب است و حداقل دل مردم 15 روز شاد است.

وی عنوان کرد: 2 سال پیش خیلی غصه خوردم، بعد از بازی گفتند جام را به ژاپنی‌ها بدهید که من گفتم چطور به آنها جام بدهم؟ برای همین 5 دقیقه قبل از مراسم از استادیوم رفتم.

پروین اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس راحت می‌تواند در نیمه دوم برنده شود. بازی دست پرسپولیس است و با تذکرات یحیی فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان شود. 20 روز است که تیم بازی نکرده و این خیلی به تیم لطمه زد. اگر بازی‌ها مقابل نساجی و ذوب‌آهن انجام می‌شد خیلی برای تیم بهتر بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qegz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروین مجوز پوشیدن پیراهن شماره 7 پرسپولیس را به آل کثیر داد