تاریخ انتشار: 1399/10/01 00:29
کد خبر: 48071

اختر: می‌دانم فکری چقدر به استقلال تعصب دارد

پیشکسوت استقلال می‌گوید هنوز برای قضاوت درباره عملکرد کادرفنی این تیم زود است.
اختر: می‌دانم فکری چقدر به استقلال تعصب دارد

استقلال اگرچه با 12 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر را به خود اختصاص داده اما هواداران آبی هنوز از نحوه بازی تیم شان راضی نیستند. ادموند اختر پیشکسوت استقلال یکی از افرادی است که اعتقاد دارد باید به کادرفنی جدید زمان بدهیم.

اختر درباره وضعیت استقلال گفته است: «استقلال به لحاظ امتیاز گیری به نظرم خوب عمل کرده است. شاید خیلی‌ها بگویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند ولی من معتقدم که استقلال الان نباید هم زیبا بازی کند. تیم دیر بسته شد، کادرفنی دیر تیم را تحویل گرفت، تغییر و تحولات مدیریتی شکل گرفت و حالا توقع زیبا بازی کردن از تیم زود است.»

وی ادامه داد: «نقطه قوت استقلال، کادرفنی تمام استقلالی این تیم است. من با محمود فکری در استقلال هم بازی بوده‌ام و می‌دانم چقدر به استقلال تعصب دارد. آقایان مظلومی، مرفاوی، برهانی و عمران‌زاده هم در استقلال سال‌ها بوده‌اند و قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند. هواداران مطمئن باشند که با آماده شدن مصدومان، شکل بازی استقلال هم بهتر می‌شود.»

پیشکسوت استقلال با اشاره به دیدارهای آینده این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: «الان عده‌ای می‌گویند استقلال بازی‌های سختش را نکرده است. اگر بازی‌های سخت ما مقابل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باشد، به شما قول می‌دهم مقابل آن‌ها خیلی بهتر کار می‌کنیم چون آن‌ها مقابل ما دفاع صرف نخواهند کرد. البته من به تیم‌هایی مثل پیکان و ماشین‌سازی و ... که مقابل استقلال دفاع چند لایه داشتند هم حق می‌دهم چراکه اگر دفاع چندلایه نداشته باشند، ۵ گل می‌خورند.»

اختر در پایان افزود: «دیاباته در فصل جاری هنوز نتوانسته به استقلال کمک کند و من امیدوارم او زودتر شرایط بازی را پیدا کند تا به تیم کمک کند. استقلال با این روند نتیجه‌گیری می‌تواند قهرمان شود و هواداران با حمایت از فکری و بازیکنان، می‌توانند به آن‌ها خیلی کمک کنند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbzmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: صدرنشینی استقلال به حریف انگیزه پیروزی می‌دهد