تاریخ انتشار: 1399/10/01 00:52
کد خبر: 48068

بلاتکلیفی استقلال برای بازی با العین

استقلال به دنبال مذاکره با مدیران لیگ قهرمانان است تا اطلاعات بیشتری درباره زمان جدال با نماینده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آورند.
بلاتکلیفی استقلال برای بازی با العین

کنفدراسیون فوتبال آسیا تدارکات ابتدایی برای آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان راه شروع کرده و برنامه مرحله پلی آف تا حدی مشخص شده است. الان استقلال می‌داند که در این مرحله باید به مصاف العین امارات برود ولی هنوز تاریخ برگزاری آن به صورت رسمی اعلام نشده و برخی شایعات حکایت از آن دارد که بازی‌ها زودتر از هفته اخر ماه مارس (اوایل فروردین سال آینده ) آغاز نخواهد شد.

این شرایط در حالی ایجاد شده که با توجه به استارت دیرهنگام رقابت‌های لیگ برتر خودمان و درگیر شدن تیم ملی با پیکارهای انتخابی جام جهانی، مسابقات داخلی با فشردگی به مراتب محسوس‌تر دنبال می‌شود.

روی همین اصل مقامات باشگاه استقلال به دنبال مذاکره با مدیران برگزاری لیگ قهرمانان هستند تا اطلاعات بیشتری پیرامون زمان جدال با نماینده امارات و استارت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آورند تا کادر فنی با استناد به آن بتواند برنامه تمرینی خود در زمستان و اوایل بهار را تدوین کند.

البته مشکل دیگر استقلال و سایر نمایندگان ایران در پیکارهای آسیایی است که برنامه کامل لیگ برتر نیز در اختیار آنها قرار ندارند و نمی‌دانند تکلیف در عرصه مسابقات داخلی نیز چگونه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wknmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلایل حذف استقلال از لیگ قهرمانان