تاریخ انتشار: 1399/10/02 23:56
کد خبر: 47921

اکبرپور: نمی‌دانم چطور می‌توانند کُری بخوانند

علیرضا اکبرپور به صحبت های ابراهیم شکوری واکنش نشان داد و گفت: خدا را شکر که استقلال پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیاست و این را خودشان هم می‌دانند اما نمی‌دانم چطور می‌توانند کُری بخوانند.
اکبرپور: نمی‌دانم چطور می‌توانند کُری بخوانند

 علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره صحبت‌های ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر گفت: وقتی شکوری در یک برنامه تلویزیونی برای استقلال این قدر کُری می خواند مشخص است که چقدر در فدراسیون در زمانی که دبیرکل بود علیه استقلال بوده و کار کرده است. واقعا چه کسانی در ارکان ورزش ما بوده و هستند که علیه استقلال هستند و به ضرر ما کار می کنند.

اکبرپور در ادامه افزود: آن زمان که ما فینال آسیا بازی می کردیم، این ها کجا بودند؟ تازه آن موقع نه امکانات بود و نه پولی. بازی‌ها هم به مراتب خیلی سخت تر بود. خدا را شکر که استقلال پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیاست و این را خودشان هم می‌دانند اما نمی‌دانم چطور می‌توانند کُری بخوانند.

وی در ارتباط با زمین های تمرین گفت: زمان ما آن قدر زمین‌های تمرین‌مان بد بود که اگر فوتبالیست های الان در آن بازی می‌کردند مدام پایشان پیچ می‌خورد و مصدوم می‌شدند. اما الان امکانات بازیکنان خیلی بیشتر شده است.

اکبرپور در خصوص استفاده از var در فوتبال ایران گفت: فکر کنم یکی از نیازهای اصلی فوتبال ما استفاده از var باشد. اگر این اتفاق بیافتد حق خیلی تیم‌ها ضایع نمی‌شود همان طور که در بازی پرسپولیس دیدیم که استفاده از این امکانات باعث تصمیمات درست‌تر داور شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xenkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مددی منکر اختلاف با خلیل‌زاده شد