تاریخ انتشار: 1399/10/03 21:38
کد خبر: 47868

رحمتی: ما موش آزمایشگاهی نیستیم!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:۱۰ نفره شدن تیم ما در این بازی تاوان جوانی تیم است که من آن را می‌پذیرم.
رحمتی: ما موش آزمایشگاهی نیستیم!

سید‌ مهدی‌ رحمتی در میکسدزون ورزشگاه امام رضا(ع) در خصوص تساوی تیمش و آلومینیوم اراک اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم خودم دوست دارم در نشست‌های خبری شرکت کنم ولی سازمان لیگ به خاطر اینکه کارت مربیگری ندارم اعلام کرده حق شرکت در نشست‌های خبری را ندارم. من به این تصمیم احترام می‌گذارم و در میکسدزون پاسخگوی سوالات خبرنگاران هستم.

وی افزود: ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و با آمادگی کامل وارد زمین شدیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانستیم. مشخص بود که چه کاری قرار بود در زمین انجام بدهیم. جسته و گریخته هم یکی دو موقعیت در ابتدای بازی داشتیم ولی روی ۲ ضربه ایستگاهی ۲ گل خوردیم ولی در ادامه به بازی برگشتیم ولی تا خودمان را پیدا کنیم ۱۰ نفره شدیم.

سرمربی شهرخودرو تاکید کرد: این هم تاوان استفاده از جوانان است و مشکلی با این مساله نداریم. در بین دو نیمه برنامه ما این بود که بازی را ببریم و واقعا همین هدف را داشتیم ولی یک مقدار بدشانسی آوردیم و خدا را شکر می‌کنم توانستیم بازی را مساوی کنیم. امیدوارم در بازی های بعدی امتیاز این مسابقه را جبران کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: امروز که ۱۰ نفره شدیم این موضوع خیلی به ما کمک کرد. من آخر بازی از بازیکنان تیمم تشکر کردم چون در نیمه دوم واقعا به همدلی و تیم شدن رسیدیم. کسانی که روی سکو بودند تا کسانی که در زمین بودندهمه با تمام جانشان زحمت کشیدند و دنبال این بودند که برنده شود.مفکر می‌کنم از این بازی به بعد روند صعودی تیم ما شکل بگیرد و بتوانیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد داور بازی گفت:من قصد ندارم در این مورد حرف بزنم و از روز اول هم این موضوع را گفتم ولی یک خواهشی از آقایان اصفهانیان و سهرابی دارم. مالک باشگاه ما از جیب خرج می‌کنند و خود من هم مربی جوانی هستم. تیم من هم جوان است و استان خراسان هم یک استان بزرگ است. من می‌خواهم این عزیزان بدانند ما موش آزمایشگاهی نیستیم.اینکه ما با داوران تست شویم و آزمون و خطا روی ما صورت بگیرد درست نیست. شما بروید و آمار بگیرید چند داور در این هفته ها برای تیم‌ها گذاشته اند.

سرمربی شهرخودرو خاطر نشان کرد: لیگ برتر یک کشور جای امتحان نیست. مالک باشگاه ما از جیبش هزینه می‌کند و در این فوتبال هیچکس نمی‌اید ۱۰۰ میلیون از جیبش هزینه کند. دوست ندارم در مورد اشتباهات داوریی حرف بزنم فقط می‌خواهم بگویم ما موش آزمایشگاهی نیستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wknz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: امروز بد کار کردیم