تاریخ انتشار: 1399/10/04 11:24
کد خبر: 47826

مربی شهرخودرو: اصلا برای ایحاد حاشیه توپ را شوت نکردم

مربی شهرخودرو بعد از محرومیت به دلیل حرکت غیرورزشی گفت: من اصلا هیچ نیتی برای وقفه در بازی نداشتم و تنها به دلیل عدم کنترل عصبانیتم آن توپ را شوت کردم و قصدی برای ایجاد حاشیه هم نداشتم و تصور نمی کردم این اتفاق بیفتد.
مربی شهرخودرو: اصلا برای ایحاد حاشیه توپ را شوت نکردم

علی اصغر قربانعلی پور که به دلیل فرستادن توپ به میان زمین در واپسین دقایق بازی با آلومینیوم اراک تا اطلاع ثانوی محروم شده، گفت: واقعا از آن حرکت ناراحت و متاسف هستم. در آن لحظه همه به گمان خطای هند پنالتی و برخورد توپ به دست بازیکن حریف بلند شدیم اما داور دستور ادامه بازی داد.

او با اشاره به سابقه حقی که از شهرخودرو در بازی‌های گذشته تضییع شده، ادامه داد: شاید با همین پیش زمینه ذهنی به گمان گم شدن پنالتی، بشدت ناراحت شدم و توپی که کنار زمین از قبل گذاشته شده بود را به داخل زمین شوت کردم.من اصلا هیچ نیتی برای وقفه در بازی نداشتم و تنها به دلیل عدم کنترل عصبانیتم آن توپ را شوت کردم و قصدی برای ایجاد حاشیه هم نداشتم و تصور نمی کردم این اتفاق بیفتد.

قربانعلی‌پور تاکید کرد: سالهاست در فوتبال حضور دارم و در تیم های مختلف بودم و همه مرا کامل می‌شناسند و می دانند که اصلا به دنبال بی اخلاقی نبوده و نیستم. همینجا هم می‌گویم که کار من اشتباه بود و از همه اهالی فوتبال عذرخواهی می کنم.

مربی شهرخودرو با ابراز پشیمانی و ناراحتی از این حرکت گفت: امیدوارم کمیته انضباطی به تمام زوایای این حرکت من نگاه کرده و با توجه به سابقه من در لیگ‌برتر تصمیم بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277wln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی شهر خودرو تا اطلاع ثانوی محروم شد