تاریخ انتشار: 1399/10/04 18:04
کد خبر: 47805

کاپیتان نوری با توپ پُر برگشت(عکس)

کاپیتان باتجربه پیکان در اولین حضورش در ترکیب ثابت توانست عملکرد خوبی ارائه بدهد.
 کاپیتان نوری با توپ پُر برگشت(عکس)

محمد نوری یکی از ستاره های فوتبال ایران در سال های گذشته بوده که حالا در آستانه 39 سالگی هم نشان داد توانایی های فنی بالایی دارد. کاپیتان سابق پرسپولیس که امسال این نقش را در پیکان تهران ایفا می کند، روز گذشته مقابل سایپا برای اولین بار در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت.

نوری در مسابقه هفته اول پیکان مقابل نفت آبادان دقایقی بازی کرد اما بعد از آن دچار سرماخوردگی شد و سپس مصدومیت را تجربه کرد تا از ترکیب تیمش دور بماند. روز گذشته اما مهدی تارتار سرمربی خودروسازان تصمیم گرفت برای اولین بار از وجود نوری در ترکیب ثابت استفاده کند. شماره 14 پیکان با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی ارائه دهد.

نوری روی صحنه گل تیم پیکان هم اثرگذار بود. او با تحت فشار قرار دادن مدافع سایپا توانست توپ را به امیر روستایی مهاجم جوان پیکان برساند تا این بازیکن گل اول خودش را به ثمر برساند و زمینه ساز کسب یک امتیاز برای تیمش شود.

بی تردید با شرایط جسمانی خوبی که از نوری در بازی دیروز دیدیم، او در آینده نیز می تواند عملکرد خوبی را به اجرا بگذارد و همچنان به درخشش خود در فوتبال ایران ادامه بدهد.

01556565


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad8je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوری:بازی سختی با پرسپولیس داریم