تاریخ انتشار: 1399/10/04 21:58
کد خبر: 47790

فاضلی: مرا بزنند، اما با نساجی کاری نداشته باشند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در فوتبالی که امیر قلعه نویی به عنوان پرافتخارترین سرمربی لیگ را می‌زنند زدن من طبیعی است.
فاضلی: مرا بزنند، اما با نساجی کاری نداشته باشند

وحید فاضلی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس نایب قهرمان است و نیازی به تعریف من ندارد. تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم تلاش می‌کنیم تیم سخت کوش زمین باشیم و این موضوع در کنار پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه‌های مان خیلی اهمیت دارد. می‌خواهیم بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در شش دیدار قبلی‌مان ۱۲ نیمه را پشت سر گذاشتیم اما فقط دو نیمه بد داشتیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها نتایج را در ادامه رقم می‌زنند. از هواداران هم به دلیل حمایت شان تشکر کرده و امیدوارم بتوانیم جواب خوبی به این حمایت‌ها بدهیم.

سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: تنها نیمه اول دیدار با سپاهان و مس رفسنجان بد بودیم و این امر نشان می‌دهد فرآیند خوبی داشته‌ایم. در چهار هفته اول با همین بازیکنان چنین نتایجی کسب کردیم.

فاضلی درباره فشردگی بازی‌های نساجی توضیح داد: به لحاظ فیزیولوژیک، روانی و شرایط آماده سازی تیم‌های ما در سطح بالایی نیستند و باید این موضوع را قبول کنیم. این فشردگی به تمام تیم ها ضرر می‌زند و آمار آسیب دیدگی‌ها بالا می‌رود. کمک خاصی هم به فوتبال ایران نمی‌کند.

وی افزود: از مسئولان سازمان لیگ به دلیل زحمات شان تشکر می‌کنم اما باید دید چه موضوعی سبب پیشرفت و کمک به فوتبال ایران می شود، این نظر من است.

سرمربی تیم نساجی درباره برنامه‌های روحی و روانی که برای بازیکنانش پس از دو باخت متوالی طراحی کرده است، گفت: بچه‌های ما می‌دانند برد مقابل آلومینیوم نفت مسجد سلیمان جزو همان فرآیندی است که باید طی کنیم. مهم است در این روند خود را زود جمع کرده و با ریکاوری سریع تر بتوانیم به جدول مسابقات بازگردیم. بچه‌های ما هم این موضوع را درک کرده و بازیکنان باتجربه تر خیلی کمک کرده‌اند.

فاضلی افزود: حامد شیری، مصطفی بیژن، روزبه شاه علی دوست و مهدی نظری نفرات بزرگی هستند که باید در این روزها خودشان را نشان بدهند و این کار را هم انجام داده‌اند. عصای دست من بوده اند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا نساجی ارائه گر یک بازی خوب و مقتدرانه مقابل پرسپولیس باشد.

وی درباره نظر خود درباره حمایت هواداران و اننظارش از آنها خاطرنشان کرد: ابتدای صحبت هایم از هواداران تشکر کردم. متاسفانه نه فقط در فوتبال بلکه تا حدی جامعه ما آستانه صبرش پایین آمده است. سال ها است تیم ملی امید ایران به المپیک صعود نمی‌کند و در جام ملت های آسیا قهرمان نمی شویم. دلیل این امر نگاه مان به برنامه ریزی های کوتاه مدت است.

سرمربی تیم نساجی توضیح داد: از هواداران نساجی واقعا ممنون هستم و خواهش می‌کنم هواداران‌ واقعی مان اندکی باهوش باشند زیرا افرادی می‌خواهند این کشتی را سوراخ کنند. اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد. شاید خیلی‌ها بخواهند مرا بزنند. در فوتبالی که امیر قلعه نویی به عنوان پرافتخارترین سرمربی لیگ را می‌زنند این اتفاق برای من طبیعی است. ایرادی ندارد و تا می توانند مرا بزنند اما با نساجی کاری نداشته باشند.

فاضلی تصریح کرد: هواداران متعصبی پشت این تیم هستند که آنها را درک می کنم. سال ها است در این فوتبال هستم و همه می دانند هرجا بودم تاثیرگذار عمل کرده ام. از هیچکس و هیچ جنبنده ای در این کره خاکی نمی ترسم و روز اول هم گفتم تردید طرفداران را به باور تبدیل می کنم. برای همین هدف همچنان می جنگم. هر جا بوده ام در فضای پرفشار رشد کردم.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران واقعی این شرایط را درک کرده و به خاطر نساجی این کمک حال ما باشند زیرا این تیم بیشترین تغییرات را داشته و برای رسیدن به هماهنگی و پیاده سازی تاکتیک های تیمی به ویژه تدابیر دفاعی نیاز به زمان دارد. اجرای کارهای تاکتیکی کمتر و تاکتیک های هجومی بیشتر زمان می خواهد.

سرمربی نساجی افزود: زیاد صحبت کردم اما لازم بود با هواداران مان صحبت کنم. نگران نباشند زیرا تیم خوبی داریم. ساعت ها وقت می‌گذاریم و می جنگیم تا ایرادهایی که از همه بیشتر به آن اشراف داریم رفع شود. مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rewxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس – نساجی؛ نبرد انگیزه‌ها