تاریخ انتشار: 1399/10/04 22:48
کد خبر: 47783

مربی ذوب‌آهن: می توانستیم پیروز میدان شویم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر در بازی با گل‌گهر سیرجان پنالتی دوم ما گل می‌شد، پیروز میدان می شدیم.
مربی ذوب‌آهن: می توانستیم پیروز میدان شویم

"میلیچ چرچیچ" شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان افزود: گل‌گهر بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنانش عملکرد خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه تلاش تیم ما این بود که بخوبی از میانه‌های میدان به تیم مقابل فشار آوریم و رو به جلو حرکت کنیم، گفت: بر همین اساس با تلاش بازیکنان خود در نیمه نخست به گل رسیدیم.

مربی ذوب‌آهن با بیان اینکه بازیکنان ما برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردند اما برای بدست آوردن آن از نظر روحی درست کار نکردند، افزود: با این حال یک پنالتی دیگر نصیب تیم ما شد که به گل تبدیل نشد وگرنه سه امتیاز بازی را کسب می کردیم.

چرچیچ با بیان اینکه تیم ما بخوبی بازی را کنترل کرد، اظهار داشت: با صحبت های بیان شده بین دو نیمه با بازیکنان، بهتر عمل کردیم با این وجود تیم مقابل هم خوب کار کرد و موقعیت گلزنی هم داشت.

مربی ذوب‌آهن با قدردانی از تلاش بازیکنانش به تیم میهمان نیز بدلیل بازی خوبش تبریک گفت و افزود: در این دیدار، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید در صورتی که ما می‌توانستیم پیروز میدان شویم.

چرچیچ تاکید کرد: باید در دیدارهای آینده با تلاش بیشتری به نتیجه دلخواه خود برسیم  و بتوانیم پیروز میدان شویم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز از هفته هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

تیم گل‌گهر سیرجان هم اکنون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن با پنج امتیاز در رتبه ۱۵ لیگ برتر قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqkpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی چگونه به بازی با استقلال رسید؟