تاریخ انتشار: 1399/10/05 16:53
کد خبر: 47737

بررسی دقیق آمار فصل لیگ قهرمانان آسیا

کمال کامیابی نیا در لیگ قهرمانان آسیا توانست به بهترین پاسور یک سوم پایانی لقب گیرد.
بررسی دقیق آمار فصل لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بهترین آمارها را در فصل 2020 لیگ قهرمانان را منتشر کرد که در بین این آمارهای نام هافبک پرسپولیس به چشم می‌خورد.

کمال کامیابی نیا با بیش از 250 پاس در یک سوم خط حریف توانست آماری درخشان را از خود به اجرا گذارد. او با دقت 91.6 درصد پاس به بهترین پاسور در یک سوم خط تهاجمی بدل شد.

پس از او ناکویا کیدا، بازیکن یوکوهاما با 89 درصد در مقام دوم قرار گرفت. احسان پهلوان نیز با 88.1 درصد دقت پاس در یک سوم خط تهاجمی به پنجمین بازیکن برتر در این زمینه لقب گرفت.

در زمینه گلزنی عبدالرزاق حمدالله با 7 گل از النصر به بهترین گلزن بدل شد و آل کثیر، تنها نماینده ایران با 4 گل است که در جمع 5 گلزن برتر قرار گرفت.

*ایجاد موقعیت

هیچ کدام از بازیکنان باشگاه‌های ایران نتوانستند در جمع 5 نفر بیشترین ایجاد موقعیت قرار گیرند و یون بیت گارام از اولسان با 22 پاس در مقام اول جای گرفت.

*دفع توپ

شجاع خلیل زاده با 32 دفع توپ در رده سوم قرار و به تنها نماینده ایران نام گرفت. مایکون از النصر با 34 دفع توپ بهترین بازیکن در این زمینه است.

*برنده دوئل‌ها

سیامک نعمتی با 53 با برد نفر به نفر و شجاع خلیل زاده با 51 برد در جمع‌ بهترین‌ها در این زمینه قرار دارند و رتبه چهارم و پنجم را از آن خود کردند. دراگان کران،‌بازیکن پاختاکور با 54 پیروزی در دوئل تک نفره به بهترین بازیکن در این بخش نام گرفت.

*دقت شوت

در این بخش کسی از ایران نتوانست در جمع 5 نفر برتر قرار گیرد و بغداد بونجاح با 61.1 درصد به بهترین بازیکن این بخش نام گرفت.

*میزان سیو

حامد لک در این بخش قرار ندارد و جو سو هوک از اولسان به بهترین گلر در میزان سیو نام گرفت.

*تکل موفق

شجاع خلیل زاده با 14 تکل موفق، نفر دوم این موضوع در لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد و فرناندو، بازیکن پکن با 18 تکل به بهترین بازیکن لقب گرفت.

*دریبل موفق

در این زمینه نیز هیچ بازیکنی از ایران قرار حضور ندارد و جلیل الدین ماشاریپوف از پاختاکور با 24 دریبل به بهترین بازیکن لقب گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmzw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس به AFC نامه زد ؛ پول نقل و انتقالات جور شد