تاریخ انتشار: 1399/10/06 00:33
شما در حد زنوزی نیستید!
کد خبر: 47708

جوابیه تند ماشین‌سازی به نفت MIS

باشگاه ماشین‌سازی واکنش تندی به اظهارات یکی از مسؤولان تیم نفت مسجدسلیمان نشان داد.
جوابیه تند ماشین‌سازی به نفت MIS

بعد از اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پیامی به دلیل عدم پخش نیمه اول دیدار امروز تبریز از مسؤولین خواستار برخورد قضایی شده بود، مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز پیامی را در پاسخ بر این ادعاها به "ورزش سه" ارسال کرد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

«من دلیل اینکه برخی‌ها پا را فراتر از اختیارت خود می‌گذارند را نمی‌دانم. مگر آقایان قاضی و یا بازپرس پرونده هستند که متهم را شناسایی می‌کنند و درخواست برخورد قضایی دارند؟ موضوع عدم پخش یک نیمه‌ای از طرف مسؤولین ذی‌ربط از نزدیک رصد می‌شد و اشخاصی که بایستی موضوع را بدانید، از آن مطلع هستند.

متاسفانه برخی فرافکنی‌ها موجود تشویش اذهان عمومی می‌شود و ما اگر پاسخ ندهیم، متهم به شمار می‌رویم و به همین دلیل باید خدمت دوستان عرض کنیم که اصحاب رسانه و تصویربرداران سایت «آنتن» در تمام دیدارها حضور دارند و از روند کار اطلاع دارند.

ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع بنیان دیزل واقع شده و این مجتمع دارای ساختاری شرکتی است و تمام ورود و خروج با حساسیت خاص خود کنترل می‌شود. در تمام مجتمع‌های اقتصادی نیز این یک روال عادی است و نمی‌توان در مجموعه بزرگی همچون بنیان دیزل را باز بگذارند و ترددها کنترل نشود؛ به همین جهت طبق روال همیشگی ۲۴ ساعت قبل از دیدارهای فوتبال لیست نفراتی که مجوز حضور در بازی را داشته باشند، به حراست مجتمع ارسال می‌شود و هیچگاه مشکلی برای اصحاب رسانه و یا مسؤول برگزاری به‌وجود نیامده است ولی برای این دیدار به هر دلیلی، لیستی از صدا و سیما دریافت نشده بود و در ورود به مجتمع بنیان دیزل با مشکل مواجه شدند؛ این یک روال اداری و دارای پروسه خاص خود است ولی علی‌رغم پیگیری باشگاه ماشین‌سازی، تا شروع بازی لیست صدا و سیما در اختیار حراست مجتمع داده نشد ولی بخاطر اینکه عدم حضور صدا و سیما شبهه برانگیز نشود، مسؤولین امر با مالک مجتمع بنیان دیزل، جناب مهندس زنوزی تماس گرفتند و ایشان با اینکه در خارج از کشور حضور دارند، به‌صورت تلفنی به مسئولین حراست دستور دادند که بدون ارائه لیست و صرفا با شناسایی خودروهای سیما اجازه ورود داده شود و این اتفاق دقیقا ۱۵ دقیقه مانده به آغاز این دیدار بوده است ولی ما تا لحظه شروع بازی منتظر ماندیم و خبری نشد؛ ناظرین فدراسیون در این دیدار نیز در جریان این اتفاقات بوده‌اند و ما با نگهبانی تماس گرفتیم که علی‌رغم دستور مهندس زنوزی چرا اجازه ورود داده نشده است که متوجه شدیم که همکاران صدا و سیما در حال صرف نهار هستند و هیچ منعی با حضور آنها نبوده است. همین موضوع موجب شد مسؤولین برگزاری دستور آغاز این دیدار را بدهند. یعنی مسؤولین فدراسیون شاهد این موضوع بوده‌اند که از طرف باشگاه و مجتمع بنیان دیزل هیچ مشکلی وجود ندارد.

ضمنا خودرو های پخش سیما دقیقه ۱۰ بازی در کنار زمین مستقر شدند ولی به هر دلیلی تصمیم گرفته بودند تا این دیدار از نیمه دوم پخش مستقیم شود. دوستان رسانه‌ای ما در باشگاه نفت مسجدسلیمان بدون اطلاع از مسائل، با اظهار نظرهای پوچ و بی‌اساس بهانه دست شبکه‌های فرصت‌طلب معاند ندهند و اجازه دهند هر شخصی در حوزه اختیارات خود سخن بگوید. یک مسؤول رسانه‌ای نمی‌تواند در خصوص شخصی همچون مهندس زنوزی اظهار نظر بکند و قطعا شما در حد اسم بردن از مهندس زنوزی نیستید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emdz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتلو: استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است/ ماشین‌سازی آینده درخشانی دارد