تاریخ انتشار: 1399/10/06 09:03
کد خبر: 47700

رونمایی از تیم منتخب هفته هشتم

در ترکیب منتخب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر که در کنار آن تنها دیدار عقب افتاده هفته پنجم هم قرار داشت ۱۰ تیم نماینده داشتند.
رونمایی از تیم منتخب هفته هشتم

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به جز دیدار شهرآورد پایتخت برگزار شد و در کنار آن تنها بازی عقب افتاده هفته پنجم بین ۲ تیم نساجی و پرسپولیس هم به انجام رسید. به سان هر هفته از ترکیب منتخب هفته رونمایی خواهیم کرد. استقلال و فولاد تنها تیم‌هایی بودند که در این هفته بازی نکردند و الباقی تیم‌ها به میدان رفتند. هر هفت بازی برگزار شده در این هفته فوتبالی، گل داشت و به جز صنعت نفت هیچیک از تیم‌های میزبان به برتری نرسیدند.

دروازه بان: علیرضا حقیقی (گل‌گهر سیرجان) :

با وجود اینکه یک گل خورد اما نمایش درخشانی برابر ذوب‌آهن داشت. موفق شد بعد از سال‌ها پنالتی بگیرد و روی چند موقعیت دیگر هم اجازه خودنمایی به مهاجمان ذوب آهن نداد و به تیم کمک کرد تا برای بازگشت امید داشته باشد.

مدافعان: بهروز نوروزی‌فرد (نفت مسجدسلیمان)، ابوالفضل جلالی (سایپا)، میلاد شیخ فخرالدینی (تراکتور) و مجتبی بیژن (نساجی)

نوروزی‌فرد یک بار دیگر نام خودش را در جمع بهترین‌های هفته قرار داد. او این بار هم تیمش را به تنها تیمی تبدیل کرد که در این هفته گل نخورده و هم زننده تنها گل بازی بود. او یکی از ستاره های تیم مجتبی حسینی در هفته های اخیر بوده است. دیگر بازیکنی که در قلب خط دفاعی نمایش قابل توجهی داشت مجتبی بیژن بود. مدافع باتجربه نساجی ضمن گل زیبایی که به پرسپولیس زد در کارهای دفاعی نیز کم نقص بود.

در جناحین باید از مدافعان سایپا و تراکتور یاد کنیم. میلاد فخرالدینی زمینه ساز تنهاگل تیمش به صنعت نفت شد و با یورشی عالی باعث شد تا عباس‌زاده سومین گل این فصل را به ثمر برساند. ابوالفضل جلالی نیز در ترکیب سایپا مجددا درخشان ظاهر شد. او با ارسالی زیبا به درون محوطه شش قدم، ابراهیم صادقی را از شکست نجات داد.

هافبک‌ها: سیامک نعمتی (پرسپولیس)، محمدرضا حسینی (سپاهان)، مصطفی احمدی (آلومینیوم اراک) و حسن نجفی (نساجی)

سیامک نعمتی یک بار دیگر و در برهه‌ای که تیمش نیاز داشت وارد عمل شد و یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. هم یک گل زد و هم اگر تیر دروازه با او مهربان بود می‌توانست گل دوم را هم بزند. در کنار نعمتی می‌توانیم به هافبک تیم نساجی هم اشاره کنیم که تا وقتی در زمین بود به نوعی موثرترین مهره بود. حسن نجفی که فصل قبل در لباس تیم شاهین نشان داده بود که در کارهای تهاجمی بازیکن خوبی است و ضربات ایستگاهی خوبی هم ارسال می‌کند این بار هم با ارسالی ایده‌آل پایه‌گذار تنها گل تیمش بود و در نبردهای تن به تن نیز موفق بود. از وقتی او بیرون رفت سمت چپ نساجی مختل شد و پرسپولیس از همانجا ضربه زد.

به ۲ ستاره دیگر این هفته برسیم. ابتدا از مصطفی احمدی یاد می کنیم. بازیکنی که پاس هر ۲ گل آلومینیوم برابر شهرخودرو را برای بازیکنان تیمش ارسال کرد. این بازیکن با این ۲ پاس گل نشان داد تبحر فراوانی روی ارسال توپ‌های بلند دارد. اما ستاره اصلی این هفته کسی نبود جز محمدرضا حسینی. بازیکن باتجربه سپاهان با شماره هفت که نقش اصلی را در کامبک تیمش ایفا کرد. حسینی ابتدا به شهباززاده پاس داد تا بازی را مساوی کند  و سپس خودش با ضربه‌ای دقیق گل دوم و پیروزی بخش تیم محرم نویدکیا را به مس رفسنجان زد.

مهاجمان: رضا خالقی‌فر (صنعت نفت) و حسین مهربان (شهرخودرو)

مهاجم تمام نشدنی صنعت نفت بار دیگر موتورش روشن شده است. رضا خالقی‌فر این بار موفق شد دروازه تراکتور را باز کند. او به خوبی از اندک موقعیت‌ها گل می‌سازد. این بازیکن پیش از این به گل‌گهر هم گل زده بود. در کنار این بازیکن باید از یک جوان یاد کنیم. حسین مهربانی که نسبت به فصل گذشته کم فروغ‌تر ظاهر شده بود اما در برابر ماشین‌سازی به تنهایی تیمش را از شکست نجات داد. او از شاهین توکلی توپ ربایی کرد و خودش در موقعیت تک به تک دروازه حسین پورحمیدی را گشود تا شهرخودروی ۱۰ نفره بازنده این دیدار نباشد.

سرمربی: محرم نویدکیا (سپاهان)

شاید می‌شد از سیروس پورموسوی هم به عنوان مربی هفته یاد کرد اما پیش از او این محرم نویدکیا بود که موفق شد کامبکی تماشایی را در رفسنجان مقابل مسِ اوج گرفته بزند و طلایی پوشان را به دومین برد متوالی و چهارمین پیروزی در این فصل برساند. سپاهان روی کارهای تمرین شده توانستند ۲ گل بزنند و همین مساله، آینده این تیم را روشن‌تر می‌سازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455gex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتوری‌ها وارد آبادان شدند