تاریخ انتشار: 1399/10/06 23:54
کد خبر: 47637

شجاعی سرمربی رسمی تراکتور شد؟

محمدرضا زنوزی با حمایت قاطع خود از مسعود شجاعی، نظر مثبتش برای ادامه همکاری با وی را اعلام کرد.
شجاعی سرمربی رسمی تراکتور شد؟

در شرایطی که قرار بود بازی با ماشین سازی اولین و آخرین حضور مسعود شجاعی روی نیمکت تراکتور به عنوان مربی باشد اما حالا دو بازی دیگر هم از دربی آذربایجان گذشته و هیچ نام مشخصی در اطراف این باشگاه تبریزی دیده نمی‌شود.

شجاعی نیز در این مدت آمار ۶ امتیازی و میانگین دو امتیاز در هر بازی را ثبت کرده که آمار خوبی برایش محسوب می‌شود. همچنین هواداران تراکتور هم در فضای مجازی به حمایت از او برخاستند تا شرایط را به نفعش رقم بزنند.

با این حال همه منتظر اظهار نظر محمدرضا زنوزی در این خصوص بودند؛ او امروز در یک لایو اینستاگرامی حضور یافت و به صورت مفصل در این خصوص صحبت کرد. زنوزی تراکتور را «تیم شجاعی» دانست و همچنین حضور شجاعی در این تیم را «افتخار» برای خود دانست تا حمایتی تمام قد از کاپیتان سابق تیم ملی داشته باشد و البته مشخص شود که احتمالا شجاعی هنوز سرمربیگری دائمی را نپذیرفته است.

زنوزی سپس گفت: در داخل ایران، مربی که جایگزین مسعود شجاعی شود، نداریم. ما باید دنبال راضی کردن مسعود برای قبول این مسئولیت سنگین باشیم. از هواداران هم می خواهم که با حمایت های‌شان به او دلگرمی بدهند.

او در خصوص موضعش برای حفظ شجاعی گفت: من و مدیران باشگاه هم تلاش می‌کنیم که با مسعود شجاعی قرارداد بلندمدت ببندیم و خیال هواداران راحت شود. من فوتبال مسعود شجاعی را تمام شده نمی‌دانم و او می تواند دو، سه سال در سطح ممتاز بازی کند. او فوتبال خاصی را ارائه می‌دهد.

او در توصیف شجاعی عنوان کرد: مسعود شجاعی جزو 5، 6 بازیکن بزرگ ایران است که در دنیا مطرح شده و در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته است. از مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی تشکر می‌کنم. اینها بازیکنان بزرگی هستند.

با این تفاسیر میتوان مسعود شجاعی را تنها گزینه تراکتور برای سرمربیگری بدانیم و احتمال دارد که او به زودی وارد جرگه مربیان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmzlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت شجاعی از حضور روی نیمکت تراکتور