تاریخ انتشار: 1399/10/07 11:21
کد خبر: 47621

تهی‌دست: بازیکنان ماشین سازی فحاشی می‌کردند

مدافع نفت مسجدسلیمان درباره اتفاقات دیدار این هفته تیمش در تبریز و مقابل ماشین سازی توضیح داد.
تهی‌دست: بازیکنان ماشین سازی فحاشی می‌کردند

میثم تهی‌دست، مدافع شمالی نفت مسجدسلیمان درباره دیدار این هفته تیمش مقابل ماشین سازی و برتری برابر حریف گفت: بازی با یک روز تعویق برگزار شد که ما روز پنج شنبه با وجود بارش برف در زمین حاضر شدیم اما ظاهرا آنها می‌دانستند که بازی برگزار نمی‌شود به همین خاطر به ورزشگاه نیامده بودند. طبق قوانین بازی با یک روز تاخیر برگزار شد که در زمین برنامه‌های کادرفنی را پیاده کردیم و موفق شدیم سه امتیاز ارزشمند بازی خارج از خانه را به دست بیاوریم.

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص اتفاقات بازی گفت: تیم ماشین سازی برای سه امتیاز این مسابقه خیلی تحت فشار بود و از عملکرد بازیکنان این تیم مشخص بود که چه اندازه زیر فشار بودند. خیلی از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند که نشان می‌داد عصبانی هستند. بازی برای ما خیلی حساس بود و روی مسائل این چنینی که طبیعی هستند تمرکز نداشتیم چون سه امتیاز در اولویت بود.

او ادامه داد: به هر حال در هر مسابقه فوتبال درگیری‌ها کم یا زیاد است و طبیعی هم هست ولی تحت فشار بودن آنها باعث شد که این مسابقه غیرطبیعی باشد. یکی از بازیکنان ماشین سازی مدام فحاشی می‌کرد و از نظر من جنجال‌های این بازی از سوی او آغاز شد. اگر فیلم بازی را هم کسی ببیند مشخص می‌شود که او به همه حتی داور و بازیکن خودشان هم فحاشی می‌کرد. اتفاقات این مسابقه عجیب بود. خیلی در جریان بازی فحاشی وجود داشت. ما نمی‌دانستیم که چه اشتباهی انجام دادیم اما مداوم فحش می‌شنیدیم که اصلا این اتفاقات درخور شان فوتبال ما نیست. اینکه تحت فشار بوده طبیعی است اما نباید فحاشی کنیم. حتی آخر بازی هم به او گفتم که اگر فحاشی نمی‌کرد بازی خیلی طبیعی برگزار می‌شد و حتی امکان داشت آنها برنده شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xemvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نفت مسجد سلیمان مقابل ماشین سازی