تاریخ انتشار: 1399/10/07 13:17
کد خبر: 47615

خطیبی: آلومینیوم می تواند مانند فولاد و سپاهان شود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این تیم دو سه سال دیگر می‌تواند مثل فولاد و سپاهان شود.

خطیبی: آلومینیوم می تواند مانند فولاد و سپاهان شود

رسول خطیبی در خصوص شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: عوامل و مدیران باشگاه در سال اول هستند و تجربه کافی ندارند اما خیلی تلاش می‌کنند که از تیم حمایت کنند. خداراشکر وضعیت خوبی داریم و مشکلی نیست.

وی در مورد روند امتیازگیری آلومینیوم اراک طی شش هفته اخیر لیگ برتر عنوان کرد: مدیریت قبلی هم زحمت کشید. انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید خیلی زمان‌بر بود. یک هفته قبل از شروع مسابقات این اتفاق افتاد و ما نقل و انتقالات را از دست دادیم. کمبود بازیکن داشتیم، با مدیران باشگاه صحبت کردیم و سعی کردند خواسته‌های ما را برآورده کنند. تیم تقویت شد.

خطیبی تصریح کرد: بازیکنانی که جدید اضافه شدند برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند. دو هفته اول را به خاطر ناهماهنگی یا نبود بازیکن ضرر کردیم. بعد از آن بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی هماهنگ شدند. خدا کمک کرد، بچه‌ها و باشگاه هم تلاش کردند و تانستیم این نتایج را بگیریم. اعتقاد دارم این تیم کارهای بزرگی می تواند انجام بدهد، هنوز کار زیاد داریم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد مصدومیت محسن ربیع خواه گفت:‌ اینکه او در کنار ما نیست، ناراحت کننده است. او بازیکن با شخصیتی است و در زمین هر حرفی می‌زند بچه‌ها گوش می‌کنند. همه موارد تاکتیکی که به او می‌گوییم در زمین انجام می دهد و عنصر خیلی خوبی برای تیم است. طبق گفته پزشکان 6 الی 8 هفته نباید کار کند. ان‌شاالله هرچه زودتر خوب شود. فعلا مشغول پشت سر گذاشتن کارهای پزشکی است و امیدوارم هرچه زودتر برگردد.

خطیبی در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ اظهار داشت: باید همه چیز ما حرفه‌ای باشد. در بحث اجرا مشکل داریم. البته آقایان سعی می‌کنند اما در یکی دو سال اخیر در برنامه ریزی مشکل داشتیم. البته بازی های آسیایی و کرونا برنامه‌ها را به هم ریخت. بازی های معوقه زیاد شد. شفاهی پرسیدیم ولی هنوز به طور رسمی به ما نگفته‌اند که چه روزی بازی داریم. امروز می خواهیم تمریناتمان را شروع کنیم و بر اساس بازی باید تمرین کنیم.

وی در گفت‌وگو با تهران ورزشی ادامه داد: باید در بحث اجرایی قوی‌تر عمل کنیم تا مشکلی پیش نیاید. ما باید با ذوب‌‌آهن در اصفهان بازی می‌کردیم اما گفتند به احتمال زیاد با استقلال در روز چهاردهم یا پانزدهم (دی) بازی می‌کنیم ولی هنوز مشخص نیست. نمی‌دانیم چه زمانی بازی داریم باید بگویند که برنامه ریزی کنیم حالا هر تیمی می‌خواهد باشد.

خطیبی در مورد هدف‌گذاری مدیریت باشگاه برای تیم آلومینیوم اراک گفت: تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید سعی می‌کند با برنامه ریزی در سهمیه خودش را حفظ کند. ما هم همین برنامه را داریم اما این تیم پتانسیل حضور در بالای جدول را دارد. باشگاه امکانات و سخت افزار خوبی دارد. اگر این تیم بماند دو سه سال دیگر می‌تواند مثل فولاد و سپاهان شود. امسال تلاش می‌کنیم جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم و ‌آن را حفظ کنیم. در سال‌های آینده هم آلومینیوم تیم بزرگی می‌شود و شرایط خوبی دارد. هدفمان ماندن در لیگ برتر است ولی می‌توانیم بین 10 یا 8 تیم اول هم باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqyvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف اول آلومینیوم در سال اول بقا در لیگ برتر است